Ik heb het advies gekregen om teunisbloemolie te slikken om meer regelmaat in m'n cyclus te krijgen. Is dat echt iets dat werkt of gaat het hier om een fabeltje? Wat doet teunisbloemolie?
zou er wel mee uitkijken...ik heb het 1,5 cyclus gebruikt en mijn cyclus werd inderaad wel korter maar mijn luteale fase dus ook! Hierdoor had een eitje bij mij geen kans om uberhaupt in te nestellen. Ben er nu deze maand mee gestopt en ben benieuwd naar het resultaat... Maar goed je hoort er ook veel positieve reacties op..
Als het alleen de luteale fase inkort, wat is dan de functie? Bij mij is de eerste fase juist zo lang.
Bedankt, misschien heeft iemand anders er ook ervaring mee...want het is dus niet zo 'baat het niet, schaad het niet' Als ik ga googlen kom wel veel positieve reacties tegen.
Hoi, ik gebruikte de cyclus voor ik zwanger werd Tarwekiemoliecaps en ook visolie met teunisbloemolie(die laatste gebruik ik altijd) Toenik las echter over nadelen, dus stopte ik met de tarwekiemolie, maar ik merkte de cyclus daarop, dat ik ineens weer in mijn oude ritme zat(voor de geboorte van mijn jongste, is nu 14mnd, was ik stipt 25 dagen, en na de geboorte steeds op de klok 28) ik had mijn eisprong een paar dagen eerder dan ik na de geboorte gewend was en inderdaad toch op de juiste tijd geklusd want het was deze keer raak, ik slikte rond de eisprong drie dagen toch maar die tarwe kiemcaps Kan natuurlijk vet toeval zijn maaruh......