hallo, ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger, en ik heb nu de laatste 3 dagen zachte steekjes onderin me zij aan de linkerkant.. ik ben niet zo van de dokter en het voelt niet alarmerend, maar weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Liefs..
Ik kreeg rond die termijn voor het eerst last van bandenpijn, dat voelde alleen wel als een trekkende pijn, bij onverwachtse bewegingen vooral (snel opstaan, of te snel omdraaien in bed). Tot die termijn had ik ook geregeld pijntjes (zeurende vooral) maar dat was volgens de VK gewoon van het groeien van de BM, en je verhoogde alertheid op dat gebied. Wat ook nog zou kunnen is dat er een zenuwtje in de weg zit, door het groeien van je BM... Maar... Ik kan het nooit met zekerheid zeggen! Zeker als je er ongerust van wordt, of het vaker voelt, zou ik gewoon even de VK bellen hoor! Daar zijn ze voor, en een gerust gevoel telt extra in de zwangerschap!
Ik had/heb daar ook last van. Volgens mijn verloskundige gewoon bandenpijn door het oprekken van de baarmoeder.