Hooikoorts...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mamalin83, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Ja hoor, 1 dag mooi weer, en ik heb weer flink veel last van hooikoorts! Weet iemand of je hier iets voor mag gebruiken in de zwangerschap? In de bijsluiters van oa. de oogdruppels en neusspray die ik normaal gesproken had staat 'er is te weinig onderzoek naar gedaan bij het gebruik tijdens zwangerschap' of 'overleg met een arts'. Tja, dat schiet niet op natuurlijk.

Het gaat zich voornamelijk om 1 dag, komende zaterdag gaat mijn zusje namelijk trouwen, en dan zou ik er natuurlijk graag een beetje leuk uit willen zien, ipv met dikke, rode ogen en de hele dag niezend...

Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Sorry, geen ervaring mee!
    Maar je kan altijd je vk even bellen of anders je ha om raad vragen?
    Zeker je vk zal het niet raar vinden als je daarover belt hoor;)

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb -op advies van de ha- producten van Dr. Vogel gehaald.
    Het is lang zo effectief niet als mijn reguliere medicate maar helpt net genoeg om 't dragelijk te maken.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Een beetje Vaseline in je neus smeren schijnt ook te helpen..

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb behoorlijke hooikoorts, ik heb cetirizinetabletten gebruikt in overleg met de huisarts.
    Het schijnt beter te zijn om neusspray en oogdruppels te gebruiken, maar ik functioneer echt niet zonder die tabletmedicatie en ik wil echt niet ziek thuis gaan zitten vanwege de hooikoorts ;).
    Cetirizine, kun je kopen als prevalin. Het is niet schadelijk voor je kleine, het wordt al heel lang door zwangere vrouwen gebruikt zonder negatieve gevolgen. Máár er is nooit bewezen dat het geen schade doet...in wetenschappelijk onderzoek

Anyway, ik zou het zaterdag wel weten!
    Fijne bruiloft!

6. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Bij de ha navragen.
    Ik mag van de ha fluticasonspray gebruiken (neusspray)

Deel Deze Pagina