Ik ben nu 19 weken zwanger en heb een dringende vraag. Bij mijn laatste afspraak bij de verloskundige had ik een te lage bloeddruk. Ik kreeg het advies om rustiger aan te doen etc. Ik doe me best alleen wil je natuurlijk gewoon door met je leven! Nu heb ik dus sinds 3 á 4 dagen extreem veel last van vocht verlies en duizeligheid. zodra ik even iets op til of ik sta op of wat dan ook, dan voel ik het vocht er zo uit lopen.. ik ben sinds dat ik zoveel vocht verlies ook veel meer moe en duizelig. Eerst dacht ik dat het normale afscheiding was want daar heb ik normaal gesproken ook wel last van maar ik weet zeker dat dit het niet is. ik draag nu al maandverband om niet door te lekken. Ik ben al een dik uur aan het zoeken naar een antwoord hierop maar kan maar niets vinden. Hebben jullie alsjeblieft zo snel mogelijk een antwoord voor mij? Alvast bedankt!
hallo, zie dat je nieuw ben maar je vraag had beter onder een ander topic moeten komen onder zwangerschap! MAAR ik zal als ik jou was eens even snel de verloskundige bellen! want veel vocht verliezen is niet goed, straks is het vruchtwater! want als je zoveel verlies is ben ik bang niet goed! en je kan beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig bellen! DUS BELLEN MEID
Hey! Ik snap dat je je zorgen maakt! Ik ben nu ook bijna 19 weken en ook een hele lage bloeddruk 85/50 a 45. Ik heb ook veel last van afscheiding! Maar vocht verliezen dat je daarvoor maandverband nodig hebt om niet door te lekker klinkt erg verontrustend! Je bent nog maar 19 weken. Straks is het inderdaad vruchtwater! Ik zou met spoed vk bellen daar is ze voor. Ik heb het in mijn vorige zw 1 keer gehad dat ik vocht verloor rond week 25 wat achteraf urine bleek te zijn. had geniesd. Die kwam binnen een uur bij me thuis langs om me na te kijken en kijken of ik vruchtwater verloor. Ik zou als ik jou was een plastic boterhammenzakje of iets dergelijks even in je broekje leggen zodat je wat van dat vocht opvangt. dan kan de verloskundige er naar kijken en als ze het niet vertrouwd kan ze het in het ziekenhuis na laten kijken of het vruchtwater is! Ik zou in ieder geval direct de vk bellen. Ik zou er niet meer mee wachten iig.! success kus bloem
Ben benieuwd of je gisteren de Vk gebeld hebt. Klinkt idd niet echt goed, als er met inspaning zoveel vocht uitloppt