oor en neus die snachts dicht zijn HELP

Discussie in 'Gezondheid' gestart door fatimas, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    HOi dames

Ben hier even ten einde raad hoor. Hoop echt op wat ervaringen en tips..

Het begon circa 2 weken geleden met een verstopte neus en ging over in keelpijn. Van een keelpijn naar dichte oren en een verstopte neus.. tot bijna niks kunnen horen.

IN het weekend naar de huisartsen post gegaan en een antibiotica gekregen. 7 dagen lang gebruikt..

ene oor weer open. Later de andere ook. Maar zodra ik ga slapen gaat me ene neus weer verstopt en me linkeroor weer dicht.

Steeds dezelfde kant. S ochtend steeds minder tot niks aan de hand. ZO nu weer in het midden van de nacht wakkker en kan niet slapen. ik kan wel janken want het voelt zo beroerd aan.

IK ga maar weer even stomen wellicht trekt het weg.. Ben zo moe van dit gevoel in de oren en wil dr echt verlost van zijn.. Voelt enorm klote aan..

Sorry voor het taalgebruik maar ik voel me echt beroerd erdoor. Kanniet uitleggen . Het is geen pijn maar meer een kant die constant niets hoort. Ben super moe en de gebroken nachtrn trek ik niet meer.

26 weken zwanger en 3 dagen..

heeft iemand het zelfde gehad? tips tricks?

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb precies hetzelfde gehad, oren heeft bij mij 4 weken geduurd :$
    Verkouden in de ochtend heb ik nog steeds, al weken helaas..

Wat ik deed was stomen, neusspray heb ik 1 week gebruikt iom huisarts, omdat m'n oren erg pijn deden heb ik ook een week verdovende oordruppels gebruikt, en verder goed uitrusten en hopen dat het snel overgaat!

Succes

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Oja als ik het echt even niet meer trok nam ik voor het slapen gaan 2 paracetamolletjes.

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik gebruik physiomer, zout-jet :) Niet zo lekker maar helpt bij mij altijd erg goed, ben met een paar dagen altijd weer van de klachten af én veeeeel sneller dan stomen.
    Succes

5. Tattoogirl1980

22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    Ik heb het ook, vorige week flinke oor en keelpijn en nu al een paar dagen mijn neus verstopt.
    Word er dol van, en mijn man blijkbaar ook, ik snurk als een bouwvakker en schijn soms zelfs bijna te stikken, ik slaap ook erg slecht dus dat zal er ook vast iets mee te maken hebben.
    Schijnt er allemaal bij te horen maar ik ben er niet zo blij mee, het veiligste schijnt spoelen met een zoutoplossing te zijn, maar of dat nou zo lekker is....:(

6. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik een rhino horn om mijn neus mee te spoelen, werkt heeel erg goed! Je spoelt met water op lichaamstemperatuur en een zoutgehalte van 8 %, dus je voelt het water niet door je neus lopen. Je kunt ze kopen bij de drogist/ apotheek en gezondheidswinkel. Kijk ook even op: www.rhinohorn.nl

Voor mij is het helaas niet afdoende, omdat ik een chronische neusontsteking heb, maar ik gebruik nu veel minder medicijnen.

Deel Deze Pagina