wie heeft er hele erge buik krampen gehad bij innestelling?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lynn1986, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hallo...
    ..ik ben zondag wakker geschrokken van ontzettende krampen in mijn buik...zo erg dat ik mijn lief heb gechreeuwd de dokter te bellen...daar mocht ik om half 9 heen...die heeft een beetje op mijn buik gedrukt en me verteld dat het of ongi of miskraam of innesteling is...
    ben naar huis gegaan en de pijn werd minder maar niet helemaal weg...

Van morgen om half 8 ben ik weer wakker geworden met ontzettende pijn toen heb ik de dokter gebelt om 8 uur ikkon er om 11 uur aan de buurt zijn...die heeft inwendig allerlei onderzoeken gedaan met eende bek en handen en een test...die was negatief...maar hij zei ik denk toch dat je zwanger bent

Vervolgens naar de gyn door gestuurd daar kon ik om kwart over 2 heen....die heeft ook van alles gedaan en daar moest ik weer mijn urine inleveren...ik weet de uitslag pas volgende week maandag...en dan moet ikook weer een zwangerchap test doen!

heeft iemand dit ooit gehad en was wel degelijk zwanger.... ;)

bedankt voor jullie reactie alvast

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik ben trouwens nog niet ongi

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    ik heb me bevruchting wel gevoeld
    ik had alleen niet zo erge buik krampen als jou

had wel buikrampen maar dan meer van het ong heid gevoel

sterkte en hoop voor je dat het raak is

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik vind het zo moeilijk om uit teleggen....het lijkt net of mijn buikspieren aan spannen niet meer loslaten.... :(

maar toch bedankt voor je reactie ;)

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik (achteraf) de innesteling gevoeld.
    Het was een enorm felle steek, en ik ging er zelfs even van van mijn stokkie.

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ow das niet zo mooi...dat heb ik gelukkig niet!

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik heb helemaal niets gevoeld, ik was alleen op dag 8 voor nod echt ontzettend chaggie, zo erg dat ik mezelf niet herkende! Hoor voor jou dat het raak is lynn

8. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

May 30, 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey hey,

ik had ook echt last van buikpijn.
    dacht zelfs nog dat het een blaasontsteking was.dus ik naar de dokter gegaan konden ze niets vinden...
    wel een kuurtje gehad voor als het wel een blaasontsteking was.
    nou het kuurtje afgemaakt maar de buikpijn ging niet weg.
    dus ik weer naar de dokter geweest en weer niets kunnen vinden.
    dus afgelopen vrijdag besloten een test te doen kwam er heel licht uit dat ik zwanger was de test was niet echt duidelijk.
    nou gisteren weer een test gedaan en ja hoor nu was het duidelijk...
    dus toch zwanger maar ik had idd dus ook echt last van buikpijn...maar wat het geweest is weet niemand...

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou dat geeft hoop...ik heb ongeveer 20 min achter elkaar hevige buikpijn en heb gehoord dat er meer zijn die dit gehad hebbe...alleen vind het raar dat ik niet positief test... :(

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

raar hoor!
    ik heb ook zoiets raars heb afgelopen donderdag posi ovu test gehad en vandaag weer! snap er niks van! had vandaag zn buikpijn! als ik sta en dan ga zitten doet het ook echt super zeer! ...

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Lynn, je zit nog 3 dagen voor je NOD. Ik zelf heb met 2 dagen na NOD positief getest, maar er zijn ook meiden hier op het forum die pas na 14 dagen positief testen. Dus staar je daar niet blind op, het kan altijd nog ;)

Leeuw, misschien heb je dan nu toch je ei? En was die van donderdag een aankondiging ofzo? Heb er geen verstand van, maar is het niet mogelijk dat er 2 eitjes komen? Heb je 2 keer kans :D

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou dankje voor je opbeurende woorden..ik heb ook al meer dingen op internet gelezen over die buikkrampen het schijnt te kunnen dat je door de grond kan gaan door dat je baarmoeder op zijn plaats gaat en groeit..en aangezien ik er 2 (baarmoders) :) heb misschien hebben ze ruzie..

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hahha Lynn :)

Ja ik voel dat nu ook sinds 2 dagen. Voor NOD voelde ik helemaal niets ;) Nu voel ik net alsof ik ongi moet worden, maar dan net even iets anders.. Is ook moeilijk uit te leggen hoor.
    En jouw toekomstige beeb kan gewoon kiezen waar hij/zij 9 maanden wil wonen :D Das ook bijzonder he?

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ja heb mijn baarmoeders gisteren nog mogen bewondern op de echo..jah 2 onder 1 kapper he...jij een villa... :)

15. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Heb al vanaf gister vage krampen en veel slijmverlies.
    Was vanmiddag in bad geweest, kon daarna gelukkig weer wat huishouden doen, zeer irritant, as erg vroeg met testen, is ook negatief helaas.

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zijn ze dan ook kleiner dan 1? En verschillen ze van maat?
    En heeft het verder nog consequenties voor een zwangerschap? Sorry voor de vragen :oops:

Alecia:
    Zou een innestelling kunnen zijn of een laat ei. Voor testen is het inderdaad te vroeg ;)

17. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    hoop innesteling heb ook ergens zon gevoel, maar me lichaam bedriegt me vaker :s

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

whahaha...neej jho tuurlijk wil ik dat vertellen...ik heb er 2 grooter dan 1...maar ik heb dan ook ipv 1 baarmoeder extra maar 1 nie...die ene neit moet wel alles doen voor 2 maar daaar kan je makkelijk mee leven...wel is het zo dat ik in de zwangerschap veel urine moet inleveren om te kijken of die ook goed blijft werken...

ik heb veel kans op:
    miskramen
    vroeggeboortes
    vroege ontsluiting
    keizersneden...maar het hoefd allemaal NIET

snap je het nu een beetje....gewoon een dubbel sytemeen

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ah ok, ik dacht al waar laat ze het? ;) Maar je hebt maar 1 nier. Dat je dan extra in de gaten wordt gehouden is wel logisch. Ik hoop voor je dat je geen van al het bovenstaande krijgt en normale zwangerschappen zult hebben :D En nu maar hopen dat het deze keer is gelukt [-o<

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah dankje....jah ik vind het erg vervelend dat ik tot maandag moet w8ten voor zekerheid...wij hier (lief en ik) beginnen meer te geloven dat het toch mischien een zwangerschap is....maar jah dadelijk is het niet zo en dan zijn we weer teleur gesteld.... :(

Share This Page