ik ben nu voor de 2e ronde en vorige maand had ik precies in het midden van de cyclus 4a5 dagen buikkrampen net boven het schaambot en nu ook weer na zoveel dagen, maar ik lees overal dat eisprong kramp maar even duurt. heeft iemand dit ook zolang?
nog steeds buikpijn al is het nu wel wat anders, is nu meer een zeurende pijn en mijn buik is ongelooflijk opgeblazen met perioden, kreeg daarnet mijn broek zelf bijna niet toe. Voor de rest ben ik een emotioneel wrak, janken om niets dus vermoed dat ik weer ongi zal worden hoewel het normaal nog een week duurt.
nou ja zeg gek hoor zit net op de bank met zeurende rus en ongiekrampjes(denk ik) en ik zat net te denken dat ik waarschijnlijk ook wel ongesteld zal worden maar vond het ook raar dat het zo vroeg was haha we worden flink voor de gek gehouden door ons lichaam groetjes mik
Mik, waarom zou het raar zijn als je een latere eisprong hebt? Want ik zie dat je vorige cyclus ook 42 dagen was? Waarom ga je nu uit van 29 dagen? Ik denk eerder dat het je eisprong was dan een evt. innesteling.. Zou gewoon nog even flink doorklussen Succes!
omdat ik voor ik aan de pil was altijd 28 dagen had. vorige keer was gewoon ontpilen denk ik nu nog mijn eisprong? nee toch kan toch niet zo laat. groetjes mik
Dat kan goed. Ik ben nu 2 maanden "over tijd" en telkens negatieve testen. Vandaag had ik ook de klachten die jij hebt. Vooral in het linker gedeelte van mijn buik. En jou "kwaaltjes" kunnen ook goed tussen je oren zitten, hier had ik ook last van de eerste week. Verwacht er niet teveel van, al hoop ik natuurlijk voor jou van wel! Maar ik ben al 6 maanden gestopt en mijn lichaam ligt nu ineens pas overhoop, dus het zegt helemaal niks of je hiervoor regelmatig was, want dat was bij mij dus ook. Maak jezelf niet te gek!
nou ja we klussen al om de dag dus ik zie het wel probeer ook niet teveel te hopen want had vorige maand ook symptomen en was ontpillen . we zien het wel en blijven goed klussen haha groetjes mik
voelen jullie je eisprong dan en zo ja hoe voelt dat ls steken zoals ik het topic opende of als ongiepijn zoals ik nu heb........... ik weet het ook niet meer hoor. word moe van mijn lichaam. groetjes mik
ik kon gisteren niet meer rechtstaan van de steken in m'n buik, zoveel buikpijn, heb een pijnstiller moeten nemen. Eisprong kon het niet zijn, denk meer aan innesteling. Jeetje dat was een pijnlijke ervaring , dit had ik nog nooit zo ervaren of zou het nu zo zijn dat het zo pijnlijk was na de curretage?
K hoor volgens de banner pas vandaag mn eisprong te krijgen, maar had gister ochtend constante steken helemaal onder bij mn buik aan de linkerkant. Het heeft even een uur of twee geduurd. Dat is de eisprong toch? Of kan het alsnog zo zijn dat het vandaag is, ondanks de pijn gister?
ja het zou kunnen maar niemand kan je hier 100% zekerheid over geven. klussen maar................... haha erg he vrouwenlichamen, groetjes mik
hoi allemaal, Ik heb sinds mijn eisprong al last van druk in mijn onderbuik, gister heb ik mijn innesteling gehad volgens de lijst. Het is meer druk en pijn die je normaal voelt als je menstruatie komt. Heb hier nooit eerder last van gehad. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is. Voorgaande maanden heb ik dit namelik niet gehad. groetjes martine
hoi ik zou het niet weten maar had gisteren in bed net zoiets. heel raar net alsof er een band om mijjn buik zat ofzo of dat er een steen in mijn buik zat erg zwaar. groetjes mik
heel raar verhaal maar zit waarheid in denk ik. ik denk dat ik mijn eisprong goed heb gehad dus dat ik zondag mijn nod heb. want ik zag op een ander topic dat als je je eisprong heb en de dagen eromheen het zaad van de man er minder uitloopt. en toen ik mijn dagen van vruchtbaarheid had had ik daar ook last van en nu weet ik pas waarom.ik dacht dat mijn man die dage minder zaad had ofzo haha omdat je baarmoedermond dan open staat ofzo . haha wat je allemaal ontdekt door dit forum. nou maar hopen.................................................................... groetjes mik ik dacht ik deel het even
ik heb dat ook weleens.. sinds ik gestopt ben met de pill.. hele erge steken onderin.. voorheen alleen als ik ongi was maar nu....
hoi, Mijn temp. is nu 36.4 dus ik wordt ongi,denk ik Ik voel het aankomen maar ....ik mijn ik hoop nog dat ik het mis heb Groetjes, Beata
heb van de week moeten gaan zitten van de krampen, alle steken, nu heb ik ongigevoel. Borsten staan op ontploffen en heb romigewitte afscheiding, dus we zullen nog een weekje geduld moeten hebben.