steken onderbuik heftig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mik25, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    België
    vanmorgen opnieuw getest, duidelijke streep nu! Ben vanavond naar dokter geweest voor bloed te laten trekken. Dus ik wil wachten tot hij morgen belt met de "officiële" bevestiging maar ik mag nu toch wel al 99% zeker zijn hé? of gebeurt dat vaak, positieve zwangerschapstest maar toch niet zwanger?

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    gefelicteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!

het kan wel andersom.. dat een test zegt NEE en je bent t wel.. maar niet in dit geval.. een streepje is een streepje, dat komt alleen door dat HCG.. anders komt ie niet....

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik had vandaag ee beetje bruinverlies en ontzettend veel afcsheiding . dacht daar komen de duivels maar het is weer gestopt ik weet het niet meer hoor.

nou voque laat een wat van je horen

groetjes mik

en en en en en en en?

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb een testje gedaan en negatief :cry:

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh jammer joh. das balen. maar onze tijd komt nog wel!

groetjes mik

6. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Vogue gefeliciteerd! Stuur je wat geluk onze kant op ;)

Nou ik moet nog even wachten, heb nergens last van, dus begin nu toch een beetje op te geven.

Heb je al veel kwaaltjes vogue?

De rest succes!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou zoals jullie kunnen zien zijn de :evil: :evil: :evil: :evil: gekomen bij mij balen. maar gelukkig geen cyclus van 42 dagen meer dus dat is wel een goed teken mijn eigen lichaa is het weer aan het overnemen.

en gee 42 dagen betekend dus wel een eisprong dus volgende maand klussen!

groetjes mik

8. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0
    Hoi hoi

Ik ben gister naar de dokter geweest had vanaf dinsdag avond echt volop pijn in mn linker onderbuik snachts ging tot half zes sochtends ik kon geneens meer liggen en opstaan oei en zitten ook ik d8 dit gaat zo niet en wat is het?

Ik naar de dokter ze zegt waarschijnlijk is het je eisprong :D maar nu dag erna is die pijn er niet meer maar wel zeurdig gevoel en beetje steken links en rechts wat is dat dan?

groetjes

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als de dokter zegt dat het je eisprong was zal dat het waarschijnlijk wel zij want die mensen hebben ervoor geleerd. hahahaha

klussen klussen klussen klussen.

ik had als ik het terug reken ook donderdag twee weken geleden de eisprong want toen had ik ook hele erge steken. en nu ongesteld geworden. dus.................

ik hoop dat je de dag ervoor ook geklust heb hahahaha

groetjes mik

10. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

Daar ben ik weer,het was zo leuk in London..wel kouder dan hier,brrrr
    Ik wilde zooo graag een test kopen toen ik daar was maar neee,niet gedaan :D
    Vandaag nog steeds geen :evil: :evil: :evil: te zien dus wel een test gedaan.En die was negatief :( ik wacht nog even en dan ga ik nog een keer testen :)

Mik25,volgende maand gaat het zeker lukken :D :D :D

Groet,

Beata

11. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0

ja heb al heel de week geklust ook tijdens de steken ;) door maar had jij de dag erna ook een zeurdig gevoel(niet echt ongipijnen)? nu is het een stuk minder af en toe nog een steekje :rolleyes:

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja een beetje flauwe ongiekrampjes wist toen niet dat het mijn eisprong was vandaar dit topic maar toch ze hadden gelijk. nou ja kan ik deze maand meer op letten haha

nou beata jammer joh maar ja dan weet je waar je aan toe bent.

groetjes mik

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he meiden

misschien hele rare vraag maar ben bang om morgen de dokter te bellen dus ik dacht leg het eerst hier voor.(stom he wil graag een kindje maar ben bang voor inwendig onderzoek preuts!)

ik ben vandaag begonnen met bloeden ik denk ongesteldheid maar ik barst echt van de pijn. en het doet ook heel erg veel pijn met tampon inbrengen.wat kan dit zijn?/

ik heb normaal gesproken ook wel pijn de eerste dag maar dit doet pijn bij het lopen hoesten en als ik zit. het houd niet op

weten jullie het please anders bel ik lmorgen toch de dokter als het aanhoudt

groetjes mik

14. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hey Mik,

Kijk nog even aan hoe het vannacht gaat. Als de pijn alleen heviger wordt zou ik inderdaad morgen de dokter even bellen.

Misschien kan het met het (nog met) ontpillen te maken hebben. Sterkte!

* Hier nog steeds af en toe hele vage lichte steekjes in mijn buik..

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meiden hier gaat alles weer beter hoor. gisteravond deed het nog pijn maar het is nu gelukkig gezakt. ik kan weer tampons indoen. haha

dus nu is het maar afwachten tot het voorbij is zodat wij weer kunnen klussen.

wat er nou aan de hand was gisteren weet ik niet maar goed nog een weekje en dan kunnen we weer klussen. hahaahahahaha

hoe is het met de rest?

groetjes mik

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    VOGUE

GEFELICIFLAPSTAART

GEFEL;ICITEERD!

GROETJES MIK

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ongi is hier losgebarsten

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh
    zico

jammer joh maar ja je weet nu wel waar je aan toe ben en op naar de volgende ronde............................................

de volgende ronduh de volgende rooooooooooonduuuuuuuuuuuhhhh

haha

groetjes mik

19. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Bij mij nog steedsg een :evil: :evil: doorgkomen :D ! normaal altijd juist op 28 dagen en nu niets te bekennen gisteren ...
    Allemaal zo spannend!
    Vandaag heb ik veel naar toilet moeten gaan joh! :eek: niet normaal!
    En ook een heel rare pijn in mijn liesstreek, zo een zeurderig gevoel, maar in mijn lies! DIt heb ik nog NOOIT gehad! hopelijk is dat een goed teken :D
    Morgen ga ik dnek ik een testje doen...

Iedereen succes (voor de NOG niet zwnagere)
    Iedereen proficiat ( voor de zwangere)

Xx.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou spannend hoor . ik hoop het voor je en ik heb nog duimen over want be even niet voor mijzelf aan het duimn dus ik duim voor je.

duim duim duim duim duim duim duim

laat je morgen wat horen

groetjes mik

Deel Deze Pagina