tuurlijk! Morge vroeg even vlug naar de winkel rijden... achter een testje, en dan testen ,en dan hopen dat het raak is
heyy,bij mij ook geen te zien. Ik wil zoooooo graag nog een keer testen maar ik duurf het niet Misschien zondag ochtend als ik nog niet ongi wordt,spannnnend! Anders wordt het hoooooop naar de volgende ronde en om de dag klussen is ook weer leuk!hahahha Groetjes, Beata
kijk even op http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=67203 lieselot is overleden groetjes mik
Jah ik las het over Lieselotje, sterkte voor haar man en famlie... Lobj En beata hoe gaat het ermee? Bij mij nog afwachten. Maar heb gewoon nergens last van Maar ergens wel het gevoel.. Tegen deze tijd moet je toch wel wat voelen of niet.. (heb heeeel af en toe wat lichte steekjes maar dat is dan ook alles).
by mij nog steeds geen en ook nog steeds geen testje gedaan , maar morgen Zeker! Pfft, ik heb wel al dagen lang een zeurende pijn in mijn bekken en lies! verschrikkelijk! en mijn (-) (-) zijn zoooo gevoelig, ik kan zelf amper de douche straal verdragen! En de toilet is mijn beste vriend... Voor derest niets van gevoel , of andere zaken , echt vreemd! Xx.
nou meiden ik ben voor jullie aan het dumen hoor........................ duim dui duim duim duim duim duim duim duim duim groetjes mik
LOBJ GEFELICIFLAPSTAART. GEFELICITEERD.................................. haha strooi je even wat rond voor ons. wij willen ook een streep haha veel geluk en plezier toegewenst en geniet van je zwangerschap dikke knuf mik