kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MiaaNick, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiaaNick

MiaaNick Lid

12 apr 2013
    12
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hooi ik ben nu anderhalve week over tijd en heb steeds last van buikkrampen.. twee á drie weken geleden voelden ik een soort bobbel in mijn onderbuik dat was vlak voor ik mijn 'troep' moest krijgen zegmaar.. in die tussentijd heb ik steeds meer buikpijn en ben vaak misselijk maar met vlagen ook ruik ik ineens veel beter terwijl ik verkouden aan het worden ben.. ik heb het steeeds warm en voel ook warm aan... ik heb wel een test gedaan (8-4-13) maar die was negatief toen was ik 6 dagen over tijd ik durf alleen geen tweede test te doen wie kan me helpen:(

2. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik denk dat je toch gewoon moet testen, ander blijf je in onzekerheid!

3. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Gooi er nog een test tegen aan. Is die negatief even je huisarts bellen. Sterkte !! Probeer je een kindje te krijgen of niet ??

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Al lang gestopt met de pil?

Heb je regelmatige cyclussen?

5. MiaaNick

MiaaNick Lid

12 apr 2013
    12
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    ik heb vanmidag een tweede test gedaan ook negatief morgen ochtend weer proberen ... ik slik eigelijk de pil maar ben er een keer een vergeten twee weken geleden (zaterdag ) heb ik mijn laatste pil van me strip geslik en zou die dinsdag daar op mijn 'troep' moeten kijgen... als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik het melden bij de ha ik heb dan toch een afspreek staan

6. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ik zou vandaag mijn menstruatie moeten krijgen.
    Maar tot op heden heb ik nog niks.
    Als ik morgen nog niet ongesteld ben wil ik een testje kopen en dan di ochtend doen is dit verstandig of kan ik nog beter afwachten.

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Je kunt testen vanaf je NOD dus dat klinkt prima toch?!

8. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ja idd hoop het zo erg

9. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ik heb veel afscheiding en last van me onderrug eet buien stemmingswisselen ochtend misselijk heid zal het zo ver zijn ofniet???

10. Elpida

Elpida Lid

14 aug 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Griekenland
    Ik ben al gestopt met de pil sinds juli 2012 en na 3 maanden uiteindelijk ongesteld geworden. Ben al altijd onregelmatig geweest dus is moeilijk om te weten wnr mn eisprong is...
    Ben nu meer dan een week overtijd en sinds eergisteren bruinverlies en een heel klein beetje bloed sinds dien gewoon bruine afscheiding. Vorig week constant misselijk, nu ook ng altijd verschrikkelijk pijnlijke borsten wat in anders niet zo erg heb. Duizelig en buikpijn.
    Ik weet ook niet meer wat denken en altijd al die tests die negatief zijn, zijn zo teleurstellend...

Deel Deze Pagina