hallo ik ben nu 6,2 weken zwanger van mijn 2 e kindje de klachten zijn veel erger als bij mijn eerste zwangerschap daar had ik nergens last van maar nu heel erg misselijk moe overgeven pijnlijke borsten en buik maar heb vooral steken in mijn onderbuik vooral aan de rechterkant is het heel erg pijnlijk en het straalt steekt ook door mijn rechter been en dan met name aan de binnekant ook heb ik last van mijn onderrug en dan alleen de zijkanten hoop dat je een andwoordt voor me hebt heb dit bij de eerste nooit gehad dus maak me een beetje zorgen Groetjes kelly
Hoi Kelly, klachten zijn bij een volgende zwangerschap vaak eerder en heftiger aanwezig dan bij de eerste. Dus raar is het niet, maar wel vervelend! Het klinkt ernaar dat je bekken al op speelt. Het is belangrijk er nu al goed op te letten en niet te rare bewegingen te maken met je bekken. Door je knieen als je bukt, niet te lang bewegen, maar ook niet te lang stilzitten. Vraag je vk naar extra info en tips ie jou specifiek kunnen helpen. Groetjes Brigitte