geen menstruatiepijn, herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mirjam13, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam13

mirjam13 Lid

27 okt 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komende zaterdag moet ik (voor de 5e x sinds pilstop) ongi worden. Nu heb ik alle vorige keren enorme menstruatiepijnen gehad al vanaf een week voordat ik ongi moest worden : buikpijn doorstralend naar liezen (kon vorige maand bijna niet meer staan), bortsen gezwollen, hoofdpijn, enz. Nu heb ik alleen hoofdpijn gehad gisteren en af en toe voel ik in de verte wat krampen in mijn onderbuik. Herkennen mensen dit? Veel last van de pijnen en dan ineens niet meer?
    Ben bang dat mijn lichaam me weer fopt. Van de huisarts had ik druppels gekregen die ik in moest gaan nemen wanneer de pijnen erg werden. Die mocht ik niet innemen als ik zwanger zou zijn. Op mijn vraag hoe ik dat wist zei ze : als je weer die enorme pijnen krijgt, kun je ervan uit gaan dat je gewoon weer ongesteld wordt. Ik zou juist minder pijnen hebben als ik zwanger was... Nu ga ik hoop krijgen, maar misschien zijn er meer mensen die na een paar maanden pilstop gewoon minder menstruatiepijn kregen?

2. zasaa

zasaa Lid

27 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mirjam,
    Ik heb dus precies hetzelfde. Ook voor mij 5 x ongi sinds pilstop. 2 dagen overtijd en dacht zou het dan nu toch??? Ben al die maanden direct regelmatig geweest. Besloot even paar daagjes te wachten met testen. Gisterochtend dan heeel klein beetje bloed, alleen met afvegen. Gisteravond helemaal noppes nada niets aan bloed verloren. Vanochtend weer wel weer onwijs. Ik heb totaal geen krampen. Maar vorige maand had ik zoveel mentruatiepijn dat ik me nauwelijks kon bewegen!

Ik ben al paar weekjes non - stop kotsmisselijk vooral 'savonds, ben al paar keer over mijn nek gegaan zomaar als ik ineens bukte of als ik net in bad zat, slaap een gat in de dag en ik ben nogal energiek persoon, maar dat energieke is nergens te bekennen. Borsten zijn erg gespannen, niet gevoelig.
    Pffffff...gek word je er soms van he?

Deel Deze Pagina