Anti-haaruitval producten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Astrid0482, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,

Ik lees vaak dat je na de bevalling veel haren kunt verliezen. Nu heb ik van mezelf erg dun haar en ben nu dus erg blij met mijn vollere bos. Ik ben alleen bang dat mijn extra haar straks drastisch uitvalt na de bevalling. Nu heb ik alvast shampoo van de Schwarzkopf gekocht die dit tegengaat en ook wil ik Priorin (tabletjes tegen haaruitval) gaan kopen. Heeft iemand met deze (of andere producten) ervaring?

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik lees nieuwsgierig mee...
    Hier is de haaruitval ook begonnen. Normaal gesproken heb ik een schriel bosje. Ik ben dus als de dood dat er binnenkort zelfs van dat schriele bosje niks overblijft.
    Ik slik nu biergist en vitamine B complex, en ik gebruik Floradix (ijzerdrankje).

3. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Succes meiden, ik hoop dat er iets helpt!

Mijn dochter is nu bijna vier maanden en sinds een paar weken valt mijn haar heel erg uit. Maar ik heb een enorme bos dik haar, dus hoe ik meer ik verlies hoe beter! :)

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik heb ook ontzettend last gehad van haaruitval. Elke keer als ik na het douchen naar het putje keek schrok ik me rot!
    Ik slik vitamine b compex, helpt nu wel iets, maar volgens mij kun je het echt niet voorkomen :(

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    dit kun je volgens mij niet voorkomen, ik had ontzettende haaruitval.
    mijn vriendin is kapster en ik vroeg haar of ik al kaal werd/kale plekken kreeg dit viel mee want er kwam allemaal al nieuwe haartjes en ik heb gelukkig een heel erg dik bos haar

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb van mezelf gelukkig een mooie bos haar maar ik baalde wel toen het uitviel.
    na een tijdje was mn bos haar minder als ik normaal had en ik was echt bang dat het zo zou blijven.
    wat blijkt... tijdens je zwangerschap valt je haar minder uit, na je bevalling valt je haar heel veel uit en langzaam aan normaliseerd het weer en heb je je normale bos weer terug.

kheb verder geen tips maar misschien dat dit een beetje gerust steld.

liefs doris

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

volgens mij is er helemaal niets aan te doen hoor! het zal even schrikken zijn maar het wordt vanzelf weer normaal. zoals Dorisn schrijft hoort dit er gewoon bij.

8. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ik weet niet of die speciale producten helpen hoor, maar ik slikte een vitamine B complex en dat hielp wel een beetje....

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Volgens mij wordt dat hormonaal bepaalt of en hoeveel haar eruit valt. Begint hier nu ook.

Deel Deze Pagina