hallo meiden, waar koop je zo een angelsounds ding? en is die goed?hoor je het hartje duidelijk?? hoeveel kost het??
vosmedisch.nl of zoiets heb ik em vandaan. Had em voor nog geen 40E thuis! Zeker met de termijn waar jij op zit kan je het hartje heel goed horen, al moet ik zeggen dat ik hem toen eigenlijk al niet meer gebruikte omdat ik de kleine toen wel goed kon voelen.
Zie net dat'ie hier op Zwangerschapspagina ook te koop staat! http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/167632-let-op-leuke-jongenskleding-maat-50-t-m-86-koop-angelsound-enz.html
ik heb een angelsound., wil hem weg doen voor 15 euro. ik ga verhuizen naar boekel als je intressen heb moet je het maar laten weten! xxx
Ik heb hem net te koop gezet op marktplaats, daar kun je op bieden. Woonplaats is Poortugaal. Er staan er trouwens best veel op, ik zou hem niet nieuw kopen. Succes!!
die van de kijkshop zou ik je willen afraden, die heb ik 2 weken in huis gehad en 2 keer mee terug kunnen gaan en nooit geen hartje gehoord. Uiteindelijk bij babyplanet gaan halen en hoorden we binnen 10 sec het hartje al.. beide waren ze 45 euro.. Succes en vooral veel plezier ermee!
Heb de mijne ook via marktplaats 20 euro en dat ding werkt erg goed. Luister elke dag er wel even een min naar, blijft zo leuk. Dus als je er een wilt gewoon doen, En idd gewoon via markplaat of ergens anders kijken tweede hands zijn ze vaak goed genoeg, en daarna kan je hem zelf weer te koop zetten.