Hallo 14 april ben ik ongi geworden. heel ernstig veel bloed verloren met proppen. zo erg dat ik bijna flauw viel. 14 dagen later opnieuw weer 3dagen bloedverlies soms helder rood soms wat bruinig. Nu weet ik niet waarom of wat dit is. heb een vrij regelmatige cyclus. Herkent iemand dit?
paar jaar geleden had ik dat ook naar de dokter gegaan primolut of zoiets dat is een chemische curtage ik kreeg dat om het bloeden te stoppen en zeg maar om mijn cyclus te resetten
Hoi, ik herken het zelf niet maar kan het niet zijn dat je zwanger bent geweest en een miskraam hebt gehad? Ik ken namelijk wel iemand die iets soort gelijks heeft meegemaakt 2 maand terug en die bleek achteraf een miskraam te hebben gehad in het zeer prille begin van de zwangerschap. Ze was niet bezig met een kindje en had ook geen idee dat ze zwanger was/kon zijn..
mijn moeder dacht dat ook. Maar kan het haast niet voorstellen omdat mijn zwangerschapstesten van die maand negatief waren. Ik heb ff gerekend mogelijk zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn als mijn ei eerder gesprongen is. 2 dagen zeg maar. Maar dan zou het weer teveel bloed zijn voor een innesteling ik wacht wel weer af. Wacht al bijna 7 maanden hahaha Bij de 1ste was het ronde 1 raak en de 2de duurt voor mijn gevoel als zo lang...