Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door AnneMarike, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMarike

12 jun 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi!

Ik heb een vraagje, gezien dit mijn eerste zwangerschap is én ik de eerste ben in beide vrienden/vriendinnengroepen die zwanger is.
    Ons kindje is vorige week ingedaald, nog niet vast. Nu heb ik sinds vorige week af en toe een vervelend gevoel in mijn rechter lies, alsof er iets afkneld zeg maar. Dit trekt ook door naar mijn bovenbeen en knie. Ik merk dat het gevoel steeds meer en langer aanwezig is. Ook heb ik nu sinds drie dagen menstruatieachtige krampen gehad, die duurden ongeveer tussen de 2 en 3 uur. Thee, een warme kruik en douche hielpen prima. Afgelopen nacht had ik sinds 22.00u ongeveer weer kramp en deze keer duurde het lang en heftiger dat wij op het punt stonden de verloskundige te bellen, maar toen zwakte het weer af.
    Herkend iemand dit? Afgelopen nacht dacht ik namelijk echt dat de bevalling begonnen, maar nu heb ik alleen nog iets last van steken, maar deze zijn niet pijnlijk noemenswaardig..
    Ohja, wel handig om te weten; ik ben 37 weken zwanger ;)

Groetjes!

2. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Als je het niet vertrouwd, bel gewoon de verloskundige, daar zijn ze voor!!

3. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Ja, ik zou ook even bellen! Spannend!

Enne, als het goed is, merk je straks vanzelf wanneer de bevalling echt "echt" is begonnen. ;) succes!

4. AnneMarike

12 jun 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben we deze week een afspraak :) Maar was gewoon nieuwsgierig of anderen dit misschien herkenden :)

5. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Die menstruatie achtige krampen zijn waarschijnlijk voor/oefen weeën. Als het goed is moeten ze in de douche ook wat afzakken. Echte weeën worden alleen maar sterker.

6. AnneMarike

12 jun 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal :)
    Ik voelde me vandaag weer prima! Beetje zeurderig gevoel, maar niet meer zo extreem als gisteren! Vind het nu wel erg spannend worden!!

7. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Nou dat is het toch ook, iedereen hier zal wel weten hoe je je voelt!! Het is en blijft spannend omdat je ook niet weet hoe en wanneer t begint! Maar dat heb je zelf snel genoeg in De gaten, ik heb 1 seconde gedacht dat ik in de broek plaste, maar t waren de vliezen die gebroken waren:D

8. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Sluit ik me bij aan, spannend is en blijft het zeker! Als het echt begint, weet je het meteen. Succes!

9. AnneMarike

12 jun 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag kon ik direct bij de verloskundige langskomen, nadat ik vannacht van half1 tot half7 wakker heb gelegen van de pijnlijke krampen. Heb inwendig onderzoek gehad, pff.. ook geen pretje! Kindje was wel ingedaald, maar nog niet vast in het bekken.. Ook was m'n baarmoedermond nog normaal, dus ze dacht dat ik inderdaad voorweeën had óf een fikse blaasontsteking. Vanaf een uurtje of 4 vanmiddag pas minder pijn, hoop vannacht op een nacht mét slaap!

Deel Deze Pagina