Hoofdpijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door eikie79, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ik heb na de bevalling (14 _ 11_2011) veel hoofdpijn.

Wat zou dat kunnen zijn?

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Moe, veranderingen, te veel gedaan!

Heb ik ook een tijdje gehad en dat was echt een teken dat ik te hard van stapel liep en niet voldoende rust nam. Als ik dan 'smiddags even een dutje deed was het beduidend minder.

Gefeliciteerd ook nog trouwens! :)

3. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Yes, ook ik iedere dag last van vanaf mn bevalling (3 weken geleden). Ik vermoed dat het een combi van hormonen/veranderingen/drukte is. Ik merk ook dat ik continu bezig ben met 'wat nog moet gebeuren' ed. Als ik ontspan is het iets minder.
    Ik vind de hoofdpijn ERG vervelend. Zo'n doffe dreun. Met 2 paracetamol gaat het beter maar ben ik tegen 7 uur 's avonds helemaal op. Ik probeer nu iedere middag naar bed te gaan, misschien ook wat voor jou?

4. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had het ook heel erg. Maakte me veel te druk om vanalles maar het voornaamste was, ik kreeg geen buitenlucht! Normaal was het eerste wat ik 's ochtends deed met de hond eruit gaan. Nu deed mijn vriend dat voor hij aan het werk ging. Toen ik weer buiten kwam ging het een stuk beter! En ik laat nu zelf de hond 's ochtends weer uit.
    Maar ook alle veranderingen en hormonen zullen er wel mee te maken hebben. Het is erg vervelend ja als je zo vaak hoofdpijn hebt dan ja.

Deel Deze Pagina