Daar ben ik weer.... ben zo onzeker.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mama van 2 kids, Jan 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

Apr 18, 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Ik heb een vraagje. een miskraam hoef niet samen tegaan met bloedverlies of krampen.
    Maar als ongemerkt het hartje van je kindje gestopt is met kloppen hoelang kan het dan duuren dat je bloedverlies krijgt.

ik ben nu 14 weken maar voel me ze onzeker.
    Kom bijna geen gram aan en heb het idee dat ik niet echt dikker wordt. ik ben namelijk al wat steviger van mezelf.

Ik heb soms tijdens mijn werk wel wat steekjes en krampjes en dan denk ik ow gelukkig mijn baarmoeder is toch aan het groeien. maar voor de rest heb ik nergens last van.

tot 10 weken erg misselijk geweest. laatste echo was met 9 weken en 5 dagen en nu mag ik pas over 2 weken weer. dit duurt zo lang.

groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

blijf alsjeblieft niet malen over een miskraam, de kans erop is nu zo klein. Dat je niet aankomt of dikker wordt is helemaal niet erg, dta komt nog wel. En als je van jezelf al wat steviger bent zoals je schrijft is het alleen maar gunstig dat je nog niet bent aangekomen. Het is normaal dat in deze periode je klachten/symptomen afnemen. Als je het echt niet meer uithoudt van de spanning mag je natuurlijk altijd bellen en vragen of je heel kort langs kunt komen om even naar het hartje te luisteren.

Mirjam

Share This Page