@Maantje... Ik weet zeker dat mn eisprong op cd 19 is geweest omdat ik temp en ovutesten heb gebruikt Het schijnt zo te zijn dat de andere eileider de taak overneemt. Als bij mij links een ei springt dan "beweegt" de rechter eileider die kant op (is schijnbaar maar een kleine afstand... volgens gyn liggen de eierstokken meer achter als langs de baarmoeder) Mijn rechter eileider vangt het eitje links op.... grappig he? Oja, tijdens mn vruchtbaarste dagen had ik ook veel slijm maar dan doorzichtig. Heel anders als ik nu heb. Van vruchtbaarslijm kun je schijnbaar "draden" trekken. Nou, dat kon ik wel zien als het zo bungelde na het plassen haha! *excuus voor het ranzige detail *
Hoi dames! Hoe gaat het bij jullie? Gisterenavond in bed had ik weer van die steken En vanmorgen weer witte afscheiding in overvloed...
Hoi stopcontact! Hier nu geen witte afscheiding gehad, maar wel sinds donderdag nog steeds steken en ook een beetje menstruatiegevoel.. Beetje zeurend gevoel onder in mijn rug ook.. Wanneer mag jij testen??
Ok nou mooi dat je zeker weten je ei heb gevonden Dat van die eileider wist ik ook. Heb ook een BBZ gehad, alleen kon bij mij mijn eileider gespaard blijven joehoe!! Maarja wel eerst het hele praatje gehad Jeetje bungelt er iets bij jou als je je ei hebt?? Dat heb ik nog nooit gehad Uhmm hoe is het hier Druk druk druk en nog is druk... Afscheiding? Gister sticky maar ook nat. Ik dacht met iets optillen dat ik urine verloor, maar eenmaal op de wc zag ik dat het afscheiding was er zat ook echt sticky in mijn inlegkruisje.... Gatver onze praatje worden steeds viezer Ik ben stopcontact niet maar.... Vandaag ben ik ook nog steeds "schoon" van onder.... Ik heb alleen wel heel erg last van lucht en obstipatie en dus ook last van mijn buik.... ohh dat wachten....
Ik heb inderdaad ook last van lucht in mn buik.. En beetje borrelende darmen.. Pfff idd, dat wachten!
@Maantje en Wendy88... Ik zou de 16 ongi moeten worden en mijn nod is dus de 17e. Maar ik ken mezelf en ga dat dus niet testloos volhouden! Ik ben al blij als ik het tot donderdag volhoud haha! @Bungelen... ja soms, wel elke maand, als ik dan geplast hebt bungeld er zo'n slijmsliert haha! Echt een lange "draad" doorzichtig. Altijd tijdens de vruchtbare dagen. Niet elke keer als ik moet plassen hoor. Vandaag heb ik heel veel wit slijm. Ik vink het op ff maar aan als "creamy" omdat het die kleur heeft. Ik vind het wel lastig om het op ff een naam te geven. Ik heb trouwens ook al 3 dagen s'ochtends buikpijn als ik de grote boodschap moet doen. Heb ik normaal nooit. Ik kan wel gewoon goed naar de wc Nou... nog een weekje op het wachtbankje!
Hoihoi, herkenbaar herkenbaar wat fijn! Hier op dpo 6 en al 2 dagen last van wat steken in onderbuik, lichtbruine afscheiding en net wat roziger (schrijf je dat zo?) en een zere rug en last van opboeren en zuur...hoe vaag! Een aantal klachten herkenbaar als eventueel aankomende ongesteldheid, maar die zou pas rond de 13/14e juni moeten beginnen. Dus lekker onzeker en afwachtend met zeer lichaam, sniff... Kan dus geen test nog doen en ongesteldheid zet nog niet door (mag ook niet van mij lol...) En zoo fijn te lezen dat er meer mensen zijn die ook van alles wat hierop lijkt opmerken en dus ook twijfelen. Mijn LF duurt meestal 11-14 dagen dus ik hoop tot woensdag/donderdag te kunnen wachten met testen. Natuurlijk in de hoop niet in die tussentijd toch ongesteld te worden. Groetjes en we duimen verder! Joos.
had ik deze ronde ook op ovu, te ranzig! maar dacht wel kassa!!! hihi alles wat jij omschrijft heb ik exact hetzeflde gehad stopcontact! morgen is hier nod en zie dat je ook bij osn op de lijst staat in nod topic, zodra ik roze ben kan je ook gaan hopen hihi
Hallo allemaal, gisteren mijn eisprong gehad, en nu last van krampjes en korte steken onderin mijn buik, gisteren ook geklust, iemand een idee wat het is?
hallo ik heb mijn innesteling wel gevoeld 5 dagen na eisprong heledag steken en krampen in mijn onderbuik en misselijk en hoofdpijn en rug pijn en ook nog koorts gehad die dag daarna was het helemaal weg werd alleen 2 dagen erna erg misselijk en dat bleef nog ben ik nu nog steeds dus je kan het inderdaad gevoeld hebben volgens mijn huisarts is et bij elke vrouw ander de een voelt het en de ander niks bij mijn eerste zwangerschap heb ik er ook niks van gevoeld maar nu bij de tweede zwangerschap dus wel ik had die dag zoveel krampen en 39.8 koorts dat mijn man me naar de ziekenhuis heeft gebracht en daar hebben ze niks kunnen vinden ik moest even afwachten en als de pijn niet over zou gaan moest ik opnieuw beoordeelt worden door de arts ik heb 3 dagen voor mijn nod positief getest dus et kan zeker een innesteling voelen
Zo dit is een heel verhaal (beetje lastig lezen zonder punten) MAAR GEFELICITEERD!!!! Ben blij dat het bij jou je innesteling was, maar het had net zo goed een naderende ongi kunnen zijn natuurlijk Niemand kan voor een posi zw-test zeggen wat het is. Ben blij met jou posi verhaal!!! Geeft de burger moed!
Hii! Hierweinig veranderingen.. Nog steeds krampen en steekjes. Gisteren de hele dag geen afscheiding, maar vandaag weer wel! En ik heb t al de hele dag zo warm! (heb n hemd aan en de airco staat aan!) Meer mensen die t zo warm hebben? Liefs!
Hey dames, Waar zijn jullie??? Hmm nee ik heb het niet echt warm maar ook niet koud! In mijn eerste zwangerschap had ik het de eerste paar maanden echt KOUD!!! daarna bloed heet, en dat ging pas over toen ik bevallen was (incl. bakken ijsblokken voor mijn handen en bevroren washandjes op mijn lijf tijdens de bevalling dan he) Ben het wachtbankje nu echt al beu!!! Ik wil wat weten, want dan weet ik of ik positiemode kan kopen voor een bruiloft die ik volgende maand heb!
Ja snap ik idd! Leuk een bruiloftz Hier weer wat anders.. Vanmorgen was k misselijk (ging over toen ik wat had gegeten) nu weer wat misselijk en met vlagen menstruatiekrampen.. Gisteren middag steeds zure oprispingen en vandaag ook weer met vlagen! Heb sowieso constant last van mn onderbuik.. Ben zooooo benieuwd!! Liefs!
Hmm ik denk dat we er weer naast zitten deze ronde.... anders hebben we allemaal een positest want we hebben allemaal dezelfde symptomen.... nou ja symptomen klachtjes
hey dames, Hoe is het met jullie?? Ik heb vandaag roze gespot dus ik denk dat het over is voor deze ronde.... @stopcontact ik zie dat jij ook in een nieuwe ronde zit? Succes meid! Hopen dat het deze keer mag lukken! (met een iets langere lf hoop ik voor jou!) @orchideetje hoe is het met jou meid? al getest?