kent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lamisha1980, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    hallo allemaal,

ik ben wat door de war en weet niet wat ik moet doen.

op 27 april heb ik mijn laatste pil ingenomen en op 6 mei kreeg ik mijn ontrekkingsbloeding.
    door de pil was mijn cyclus netjes 28 dagen en liet het ook daarbij wanneer ik mijn eerste ovulatie zou berekenen.
    dus vanaf 6 mei begon ik te rekenen en zou mijn vruchtbare dagen en eisprong volgens de berekening op 17 mei tot 22 mei vallen.
    echter waren al die dagen volgens CB digitale ovulatietest negatief.
    dus ik dacht zal wel door ontpillen komen en is cyclus door de war.

nou op 22 mei kreeg ik bruine afscheiding/druppels en moest ik een inlegkruisje in en dat duurde tot 24 mei en op vrijdag 25 mei had ik witte afscheiding en wat elastisch.

op 26 mei ging ik voor de grap een CB ovulatietest uitvoeren en hij was positief! :$ ik had een smiley,dus meteen die dag en 2 dagen erna geklust.

mijn vraag is waren dat mijn vruchtbare dagen en kan dat kloppen?
    zondag 10 juni zwangerschapstest van CB met indicator gedaan, maar die gaf NIET ZWANGER :(

heb ik nou te vroeg getest of is het gewoon niet raak geweest?

pfff :(

2. Chelx

Chelx Lid

7 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook die ovulatietesten gebruikt en bij mij gaf ie ook 5x negatief aan maarja op internet stond dat mijn vruchtbare dag rond 2 juni was dus die dag inderdaad geklutst. En nou mocht ik vandaag een test doen(4 dagen voor mijn ong dag) en gaf negatief aan en nu moet ik wachten tot 15 juni want dan zou ik ong moeten worden, ben benieuwd heb wel een aantal klachten maar denk dat het ook niet is gelukt. Ik heb toen contact opgenomen met sensitest hoe het komt dat die negatief aangaf en waarschijnlijk verkeerd berekend. Dus misschien moet je alles wat beter opschrijven en bijhouden zodat je dan wel de juiste dagen er uit pikt.
    probeer ik nu ook te doen

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @ChelX, als je testen negatief waren, kun je er vanuit gaan dta je geen eisprong gehad hebt op dat moment hoor. Internet gata uit van gemiddeldes en elk mens is anders. Ik ovuleerde altijd rond dag 25-30 pas. In het begin gebruikte ik ook die berekeningen. Nou we zaten er steeds naast. Pas toen ik ging temperaturen kreeg ik goed inzicht in de cyclus en in combinatie met ovulatietesten was het in 2 maanden gepiept. Nu wacht ik helaas alweer4 maanden op een nieuwe poging.

@Lamisha, bij mij is het in mijn normale cycli nooit voorgekomen dat de testen positief waren zonder eisprong. Maar het kan wel. Ik heb het deze lange cyclus ook gehad.
    Het kan best zijn dat je pas later positief test of dat jouw luteale fase (lf), dat is de fase tussen je eisprong en menstruatie, wat langer duurt. Dat kan 18 dagen zijn, dus dan zou je uitgaande van je ei op 28 mei, op komende vrijdag uitkomen. Nog even afwachten. Ben je vrijdag niet ongesteld, dan zou ik nog eens testen.

4. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    he babke

dus er is nog een kleine hoop? bij mijn 2 kinderen heb ik ook dezelfde ovulatietests gebruikt en bij positief had ik na 14 dagen ook een positieve zwangerschapstest en dat allebei bij de eerste ronde daarom vond ik het raar dat ik wel een positieve ovulatietest heb gehad en een negatieve zwangerschapstest heb.

dus het kan wel een positieve ovulatietest zonder eisprong? ik had toen wel mijn ei gevoeld om eerlijk te zijn..ik voelde letterlijk aan de linkerkant wat pijn alsof er wat uit werd geperst.

maar goed ik wacht zoals je zei tot vrijdag en hopelijk is het raak..;)

5. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    babke bedoel je dat de ei die ik op 28 mei zou krijgen op 1 juni heb gekregen? want snap het verhaal van je niet zo goed :)

6. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ookal heb je rond je eisprong geklust, wil dat niet zeggen dat het dan meteen raak hoeft te zijn. Ik denk dat je de vorige keren gewoon ook veel geluk hebt gehad :)

8. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    moet ik dan nu wachten tot vrijdag of gewoon weer opnieuw beginnen?

Deel Deze Pagina