Ik heb gister een adv gezet op mp. Schijnbaar na 2 min al een bieding, maar ik heb hier geen mail van gehad! Nu kijk ik in de ochtend, wil ik de bieder mailen, lukt het niet. Advertentie niet beschikbaar of wat dan ook....... Word er zo gek van, als hij hem vandaag kon ophalen mocht hij de kinderwagen hebben. Morgen ga ik namelijk op vakantie :x
Het volgende is fout gegaan. Advertentie niet gevonden heb de adv wel kunnen wijzigen, heb me nr erbij gezet, maar of hij me belt........
Je kunt ook een mailtje sturen naar zijn echte mail adres. Je moet klikken op de naam van de bieder, dan krijg je hat standaard reactieveld. Als je dan linksboven op zijn naam klikt, word je doorgestuurd naar zijn echte email.
meis heb jij een emai ontvangen van marktplaats al dat er een bod is gedaan ? Zoja dan of een ander email over je advertentie? Dan kijk je onderaan ( niet helemaal onderaan ) dan staat daar informatie over je artikel Aangeboden: Mediteren voor dummies Prijs: Bieden Omschrijving: Betaling via paypal! Groep: Boeken Rubriek: Esoterie en Spiritualiteit Datum plaatsing: 15-07-09 Advertentienummer: 265385580 Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/265385580 Hoogste bod: 10,00 Bieder: Ellen E-mailadres bieder: ellen.r4fs5wzy4n2erz1x2i53z@zend.nu Zeg maar zo ongeveer .... Dan zie j ook staan : emailadrs bieder, even kopieren en klikken op email versturen of nieuw bericht, weet niet wat voor email box je heb, dan kun je alsnog de bieder een email sturen.
Hier hetzelfde probleem, ik heb ook een bod ergens opgehad (wel een mail van gehad) maar kan de bieder ook niet mailen. Krijg ook adv. niet gevondne. Zal wel storing zijn.
Kun je niet een mail sturen naar marktplaats? Misschien kunnen zij het wel weer terugvinden? Of weten ze in ieder geval wat er mis is gegaan?
volgens mij is er storing bij marktplaats kom er niet eens normaal op en moet ook mensen emailen maar lukt zo niet