Dat kan er allemaal bijhoren. Bij mijn 1e had ik dat ook, nu wat minder. Is volgens mij dat alles al een beetje gaat veranderen van binnen en dat kan soms wel een dagje zeer doen. Lekker ontspannen, in bad gaan ofzo
Ik heb ook van die steken in zijkant buik gehad, steken in liezen, zeurderige buik. Is allemaal van baarmoeder, banden en je darmen die van slag raken. Is dus gelukkig normaal. Ik heb in het begin ook alles opgezocht bij elk krampje of dingetje wat ik voelde. Nu herken ik het elke keer weer dus zakt angst dat mis gaat gelukkig steeds meeraf
Oh gelukkig allemaal zo voor het eerst 😁😁 weet niet wat ik me er elke x van moet voorstellen. Als ik pijn heb denk ik hoe zal dat komen als ik geen pijn heb denk ik wrm heb ik nou weer geen pijn 😄
Ik heb helemaal geen kwaaltjes meer! Alleen gevoelige borsten.. en soms als ik wat ruik, dan wil ik over mn nek gaan. Gister wat krampjes gehad, na 5 dagen..
Ik heb juist geen last van me borsten, alleen me tepels als ik die vastpak dan voelen ze wel beetje pijnlijk