Hallo lieve meiden, Ik ben 36 weken zwanger en voor mij gevoel is deze zwangerschap veel zwaarder dan mn 1e zwangerschap ook kwa meningen zit dit kindje al rond 38 weken.. Mn andere meisje is rond 37 weken geboren en woog niet eens zo zwaar als dit kindje nu.. Nu heb ik vanacht bijna niet geslapen grrrrr chagrijnig word je ervan! Heb toen ik uit bed stapte tot nu toe heeeeeele erge menstruatiepijn in me linkerlies en linkerkant buik. .indalen misschien? Slaap al dagen verrot.. het is niet herkenbaar bij mn 1e zwangerschap. . Komt t iemand bekend voor? Pff ik kan niet meer!! Begin middag een liggingsecho bij me verloskundige dus daar kan ik dan ook me verhaaltje kwijt maar voor nu zet ik het even hier neer Auau sex hebben we trouwens ook niet meer hebben het een paar weken (!!) Geleden gedaan en kon heeeel de dag niet lopen pff sorry word hier zo moedeloos van
Ik denk dat ik het herken, maar bij mij is het meer m'n schaambot en bekken. Ik vergaaaaa van de pijn. Ik heb soms gewoon tranen in m'n ogen van de pijn als ik opsta (startpijn). Een voedingskussen tussen m'n dijen verlicht wel een beetje 's nachts. Ik ga m'n verloskundige straks bellen en smeken om ingeleid te worden. Deze pijn lijkt me niet normaal. Mijn kippetje is trouwens geschat op 3800 gram. Weet niet of dat zwaar is?
Het is een best gewichtje hoor! Vervelend he.. jij bent dan een stuk verder dan ik ben.. vanaf 37 weken ben je "optijd" grr.. Hopelijk doen ze er wat aan bij je!! Doe je rustig aan?
Ik had me een zwangerschap zo anders voorgesteld. Ze hebben me allemaal een roze wolk beloofd haha! Wat een geluk dat jij bij je eerste met 37 weken bent bevallen. Ik word serieus depressief als ik tot 42 weken zou moeten. Maar een liggingsecho? Ik heb geen idee hoe mijn kip ligt. Ben ik ook wel heel benieuwd naar met het oog op de bevalling. Ik weet in ieder geval wel dat ik me helemaal plat laat spuiten. Pfffff.... Heb je geprobeerd om te slapen met een klein kussentje onder je borsten/ribben en een hele voedingskussen tussen je benen? Bij mij helpt het heel erg om langer dan 4 uur aan 1 stuk door te slapen. En seks... Wasda?
Ja met 37w5d het was al bekend dat ze klein zou zijn en de bevalling+zwangerschap was top! Deze zwangerschap is echt zwaar! Ik mag trouwens niet langer door dan de 40 weken ivm zwangerschaps diabetes. . Klein +puntje dus Een liggingsecho doen ze tussen de 36 en 37 weken hier. .daar niet? Heb steeds een kussentje erbij liggen.. en dan gaat het prima TOT ik beweeg pffffff het is niet leuk meer En nu na iedere paar stappen ga ik kapot van de pijn
Haha het omdraaien in bed is een hel he? Oh maar dat is idd een geruststelling. Het idee dat ik nog een weekje zou moeten zou me zoveel rust geven. Ik heb met 34 weken een suikertest laten doen (ik stelde het steeds uit omdat ik 2 uur moest wachten in het ziekenhuis zonder eten of drinken) Ik hoopte gewoon dat ik zwangerschapssuiker heb (bijna 30 kg aangekomen) Ik moest gisteravond ook gewoon huilen omdat ik m'n schoenen niet eens aankreeg (heb UGG's Short notabene!) Ik heb het gevoel dat ik ook altijd moet boeten als ik even naar buiten wil voor een frisse neus. Ik ging gister naar buiten voor een mini wandeling naar het strand van Bloemendaal, maar man wat heb ik daar nu spijt van. Hier krijg je alleen een termijn- en 20-weken echo. Voor de rest zoek je het maar uit. Vind ik ook heel raar. Het zou prettig zijn als ik zou weten hoe het kindje erbij ligt in m'n buik
Wauw.. ja echt een hel!! Bij mn 1e was ik niks aangekomen ging er met t zelfde gewicht uit als ik erin ging..dus flink afgevallen en nu ziet t er weer zo uit aangezien ik ongeveer maar 3 kilo ben aangekomen. . Daar heb ik mazzel mee.. Ja had je t dan maar.. dan hoefde je nog maar een week. . Maar je weet het nooit he.. miss begint t vannacht inene haha. . Ik mag nog niet bevallen. .nja mag wel maar 37 is beter..maar kwa ze op voor loop mag ze komen van me! Wat een "rot"zwangerschappen hebben wij he.. tuurlijk ik geniet wel hoor.. en ach meid we zijn er bijna en het is voor iets heeeeeeeeeeeeeel moois hihi dan mag die zwangerschap wel rot wezen! Heb ook niet echt het idee dat ik me buik ga missen kan het me echt niet voorstellen.. maargoed daar klink ik over een paar maanden anders over.. Alleen met de 20weken een echo? Wat absurd! Nog nooit van gehoord. . Je wilt toch weten of t hartje klopt etc en hoe hij of zij ligt. . Nu ben je echt verplicht ervoor te betalen bij een echobureau. .wauw..
Hier nog een met dezelfde klachten haha. Ben nu 35.3 weken, ik heb dagen dat ik denk van oke genoeg gehad. pijn in me lies, me zij me schaambot, me rug. noem het maar op. 2 dagen geleden super slecht geslapen, apart van de normale ik moet als een reus omdraaien, wat pijnlijk is, had ik last van voorweenen?? vage pijn van boven naar beneden ofzo. Morgen een liggings echo. die wordt trouwens niet standaard gegeven, het is als bv de VK niet zeker weet hoe de baby ligt of als ze denken dat de baby te groot of nog te klein is, maar voornamelijk voor de ligging. Bij sommige VK's is het gewoon een standaard, maar meeste doen het op basis van de situatie. Ik neem aan dat mijn babytje een zware wordt, maar goed dat weten we als die eruit komt natuurlijk!