Wel een beetje ambetant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LillT, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    ik ben nu 23 dagen overtyd heb ondertss al 2 testjes gedaan maar er duid geen 2de streepje op aan...
    ik ben over 2 maanden terug wel gestopt met de pil maar zolang achter zijn met mijn regels is dit wel normaal?
    kan het zijn dat je van het ontpillen ook veel last hebt van eetbuien en een redelijk dik buikje?
    ik hoop eig vanbinnen dat ik niet zwanger ga zijn want mn vriendje heeft mij gedumpt :( hoop dat het echt het ontpillen is

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik denk dat je nog aan het ontpillen bent. Het is heel normaal dat het wat langer duurt voor je cyclus weer op regel is. Ene kunnen die eetbuien niet voor dat buikje zorgen?

3. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    ja dat kan best wel danl je voor de reactie :) maar kan het door het ontpillen zijn dat ik ook meer eet want normaal eet ik nooit zoveel

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Goh, dat is een aardige tijd overtijd.. Weet je zeker dat je de testen goed hebt uitgevoerd? Zo ja, zou je dan niet eens naar de huisarts gaan? Misschien is er wel een andere oorzaak. Misschien ben je nog niet ongesteld omdat je spanning hebt?
    Dat buikje kan je natuurlijk hebben van die vreetbuien die je misschien wel hebt vanwege de spanning...
    Rot voor je dat je vriend er van tussen is.. nooit leuk natuurlijk.

Ik wens je heel veel sterkte!
    En hou je ons op de hoogte?

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hoi, het kan zijn dat je nog aan het 'ontpillen' bent, als je stopt met de pil kan het nog even duren voor je cyclus weer normaal is.
    Maar het kan idd ook zijn dat je zwanger bent. Al zou de test dan toch een spoor van z.s. hormonen moeten waarnemen denk ik.

Als je het echt zeker wilt weten zou ik toch contact opnemen met je huisarts.

6. LillT

LillT Lid

16 mei 2007
    23
    0
    0
    Student
    Gingelom
    volgens mij heb ik de tests toch juist uitgevoerd maar dat lijkt mij geen slecht idee mss eens naar de huisharts gaan dan ben ik zeker :)
    in ieder geval dank je en ik hou jullie zeker op de hoogte :)

Deel Deze Pagina