testen/ onderzoeken naar innesteling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Daan81, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Zojuist is onze derde IVF poging mislukt. Alle drie de keren hadden we A-kwaliteit Embryo's. Dan zou je toch een keer verwachten dat het goed zou gaan, maar helaas.

Weten jullie welke onderzoeken/ testen gedaan kunnen worden naar een slechte innesteling (gezien ik denk dat het daar iedere keer verkeerd gaat).
    Ik ga hier ook nog een gesprek over aan met het ziekenhuis, maar hoe meer input ik dan kan geven hoe beter.

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik geloof dat Dr pf in dusseldorf een aantal meiden hier goed mee geholpen heeft. Ik ben er zelf niet geweest, maar volgens mij doet hij een zeeeeeeeeer uitgebreid bloedonderzoek.

Ik hoop dat de meiden reageren die hier meer van weten.

Succes meid!

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Dank je voor je reactie.

Hoop idd dat de DD meiden hier dan op gaan reageren!

4. Purk

Purk Niet meer actief

He bah wat k*t da de 3e poging is mislukt. Naast wat kiekse zegt doen ze daar dacht ik ook aan assisted hatching, heb er geen ervaring mee maar dat schijnt ook te helpen. Dd Meiden kunnen je hier vast mee hlpn

Veel succes!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    In dusseldorf heb ik een immunologisch bloedonderzoek laten doen. Het kan zo zijn dat je immuunsysteem te geactiveerd is, waardoor alles wat lichaamsvreemd is wordt afgestoten.
    Ook wordt er wel eens prednisolon voorgeschreven.
    Die zorgt ervoor dat je immuunsysteem minder goed werkt, om een kans op innestelen en ingenesteld blijven groter te maken.

6. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    bij mij waren het ook allemaal toppertjes en had er meestal 6 in de vriezer, hiervan is van alle 3 de ivf's geen 1 van blijven zitten of goed ontdooid. Bij de 4 de ivf hebben ze er voor gekozen om bij dag 4, 2 verse tp te doen en hiervan is er eindelijk 1 van bljiven zitten en mag ik de kleine bewonderen over 5,5 week...

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Allemaal heel erg bedankt voor de reacties:

Sandra, in welk ziekenhuis stond jij onder behandeling? En wat fijn dat jullie je beebje bijna mogen verwelkomen!
    Zara, weet jij misschien wat ze allemaal hebben getest bij het immunologisch onderzoek?

8. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Daan, ik was onder behandeling van het umc in utrecht. Ze hebben ze een dag extra laten doordelen....

Onder welke ziekenhuis sta jij? Wanneer mag je testen?

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Sandra,ik zit in Nijmegen.
    Mag offciel pas vrijdag testen, maar zit vandaag twee weken na punctie. Sinds gisteren dus veel bloedverlies (vandaag ook nog) maar wel een positieve test vanochtend. Het gaat dus iedere keer (ging vorige keer ook snel mis) heel snel al mis. Vandaar dat ik denk dat of de innesteling niet goed gaat of mijn lichaam het afstoot.
    Zal jou tip ook even bespreken in Nijmegen!

10. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    gebruik je die bollen niet? die heb ik tot 12 weken ingenomen. hoop toch voor je dat het goed blijft gaan!

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    ik neem de bollen (utrogestan) nog steeds 3 x daags 2 tabletten.
    Morgen nog maar eens een testje wagen, ook al denk ik dat het tot niets leidt. Heb namelijk gisteren en vandaag veel bloed verloren.
    We wachten af..

Deel Deze Pagina