heb ik hem/haar gevoeld??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moon30, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    hallo...
    vanmorgen toen ik in me bed lag had ik t idee dat ik die kleine voelde "schoppen"
    toen heb ik me hand op me buik gelegt en een tijdje gevoeld, en ben er BIJNA zeker van dat iik t voelde, maar kan dat nu al?????????????

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja hoor dat kan!
    Voelde mijn eerste ook zo vroeg!

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik denk dat het wel kan! Ik ben zwanger van de eerste en voelde hem met 16 weken en 1 dag.
    Omdat ik normaal veel borrelende darmen heb, en dit gevoel toch anders was, wist ik vrij snel dat het de kleine was. En mijn idee was juist, want sindsdien voel ik hem elke dag. Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap vaak mijn handen op mijn buik gelegd en als ik dat nu doe, dan dient de kleine zich meteen aan en schopt tegen mijn hand.
    Geniet ervan!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    voelde het echt als schoppen? ik voel nu pas schopjes(niet echt lief en zacht)

5. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    nee geen schoppen hoor maar weet ff niet hoe ik t anders moet verwoorden/. meer soort plopjes???

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, dat voelde ik met 15 weken ook, en nu ook regelmatig, plopjes :) Ondanks dat het mijn eerste is en dat mijn placenta voor ligt. Toch voel ik daar plopjes en 'daar' is toch echt mijn baarmoeder (ik kan een harde laag voelen tussen schaambot en navel tot ongeveer halverwege).

7. gimena

gimena Niet meer actief

bij mijn was het echt 15 zwanger en schoppjes en billen showen!
    dus kan wel hoor.
    bij mijn komt het dat me placenta aan de achterkant ligt.

8. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Ik weet het niet wat ik voel, voel al een paar dagen een gek gevoeletje, een soort steekjes en het lijkt ook of ik ervan moet plassen :D het doet niet pijn, maar het is ook niet heel erg fijn, heel gek.... het kan natuurlijk gewoon de baby zijn, maar ja dat is zo lastig bij de eerste zegt men..

Ik weet het niet..... ik denk het wel... eens even kijken hoe lang het duurt voordat ik het zeker weet....

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey Djoels, dat gevoel wat jij omschrijft heb ik ook... Was toevallig vandaag bij de gyn en die vertelde mij dat het waarschijnlijk groei van de baarmoeder is.. Heel leuk allemaal, maar stiekum hoop ik toch dat het het beebje is ;)

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zit al een paar dagen te twijfelen of ik iets voel. Een soort van plopjes voel ik. Maar begon soms te twijfelen met rommelende darmen.

Zit ik nu lekker relax op de bank en voelde ik het weer. Nu wel iets duidelijker. Het voelde alsof er een luchtbelletje in je buik zit die knapt. Het is maar heel zachtjes als ik het voel. Nu ben ik ervan overtuigd dat het ons beebje is wat lekker tekeer gaat.

Klopt het inderdaad dat het ongeveer zo voelt?

11. 4days

4days Niet meer actief

Ja, die plopjes, dat is de baby! :) Ik voelde het ook rond die tijd voor het eerst.

Deel Deze Pagina