Steken ribben rechts ruim 38 weken zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lfraanje, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lfraanje

lfraanje Nieuw lid

19 mei 2008
    2
    0
    0
    Hallo
    Ik ben nu ruim 38 weken zwanger, heb sinds 2 weken constant 'zeurende' hoofdpijn en in mijn rechterbeen hou ik vocht vast. Op dit been zitten ook sinds een paar dagen flink wat rode bloeduitstortingen (ook rondom oud litteken?). Daarnaast kreeg ik eergisteren in een keer ontzettende steken onder mijn rechterborst, kon bijna niet ademhalen. Schrok hier erg van, maar na ongeveer 15 minuten trok het weg. Afgelopen nacht om 4.00u wakker geworden van dezelfde pijn. Probeerde heel rustig adem te halen, maar kon alleen 'kort' ademhalen. Na ongeveer 10 minuten trok het weer weg. Afgelopen maandag ben ik bij de verloskundige geweest; bloeddruk was wat aan de hoge kant, maar nog niet verontrustend, urine was in orde en ook mijn bloed hebben ze gecontroleerd en dit was goed. Morgen ochtend moet ik weer naar de verloskundige, maar vraag me af of die steken kwaad kunnen. Ik wil niet klagerig overkomen, maar maak me toch een beetje ongerust. Ik weet ook niet of ik hiervoor nu weer de vk moet bellen aangezien ik haar morgen weer zie.
    Ik hoop snel wat te horen.
    Groetjes L

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi L,

Hoe was het bij de verloskundige? Heb je het haar gevraagd? Je bent nooit klagerig! indien je ije zorgen maakt kan je altijd bellen om te overleggen.
    Ik denk dat de verloskudige je heeft verteld waar de klachtne vandaan komen, indien je nog vragen hebt horen wij het graag.
    Imke

Deel Deze Pagina