Dames, Kan een van jullie me helpen, ik heb altijd een cyclus gehad van 31 dagen, afgelopen cyclus was 38 dagen en zit nu op 44 dagen en nog steeds niet ongesteld. Al 2 keer getest en deze waren negatief. Ik ga er dus ook gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, maar vind het zo vreemd dat het zolang duurt dit heb ik nooit echt gehad. Wat kan het zijn waardoor mijn menstruatie uitblijft? heeft het met klimaat te maken? Ik ga morgen denk ik maar de huisarts bellen. Gr, Nadja
hoe lang ben je van de pil af? kan je lijf van slag maken.. Zit niet veel anders op dan... wachtne.. helaas... succe smeis!
Misschien gewoon langere cyclus gekregen. Zie mijn handtekening. Bij mij ging het prima en ook ineens langere cyclus. En ja hoe komt het ?????? Wat doe je er aan ?????? Helaas niet zo veel. Ik ben wel naar de dokter geweest, maar was dan ook al even bezig. Die heeft even schildklier bekeken en FSH hormoon. Maar dat was prima. Ik moet nu nog 4 maanden zelf aankijken (inmiddels nog 3 maanden). En dan kan ik door verwezen worden naar de gyn voor verder onderzoek. Succes!
Nee heb de pil geen jaar geslikt en ben er al zekers sinds oktober vanaf als het niet eerder is. Maar in iedergeval bedankt en zal het zelf wel even goed bijhouden. gr, Nadja
je ziet het idd wel vaker dat een cyclus ineens veranderd. Anders de komende maanden even met ovutestjes bijhouden ofzo??
Dames, ik zit al bijna op dag 51 van mijn cyclus testen blijven maar negatief. De hele week al menstruatie pijn en ook dus elk moment dat ik denk ja en nu wordt ik ongesteld! Morgen ga ik maar naar de huisarts.. Iemand hier ervaring mee? altijd een cyclus van 31 dagen gehad
Dames, Ben gisteren naar de huisarts geweest. Maar die keek me echt aan van tja het zal allemaal wel! Daar weer een testje gedaan deze was negatief, mocht ik eind van de maand nog niet ongesteld zijn, dus weer een periode niet ongesteld worden kan ze kijken naar eventueel een echo. Ondertussen nog steeds pijn in me onderbuik en borsten!
dames, zit op dag 54 nog steeds niet ongesteld! me borsten zijn groter geworden. iemand hier ervaring mee ? normaal altijd cyclus van 31 dagen. gr, nadja
Hoi Nadja22, Als je het niet vertrouwd wel gewoon blijven testen hoor. Ik heb 2 keer negatief getest terwijl ik wel al gewoon in verwachting was van ons tweede wondertje. Luister naar je gevoel en je lichaam..
Wat goed om te horen! Ja ben gauw misselijk en heb een uur na het avond eten onwijs honger... Ik heb nu sinds maandag niet getest. Kan het zijn dat ik een late eiersprong heb gehad en misschien dus wel zwanger kan zijn en in een te vroege stadium heb getest? Of draaf ik nu door?
Dat kan zeker! Mijn cyclus wisselde ook altijd heel erg. De langste was 38 dagen. Ik ging daar dus maar vanuit, maar in de maand dat ik zwanger was kon ik me niet berheersen en testte tot mijn grote verrassing al op dag 32 posi dus toen had ik blijkbaar weer een kortere cyclus gehad. Het kan allemaal dus misschien morgen toch nog een testje doen...Succes!
Morgen ochtend toch maar weer testen, ga er vanuit dat deze negatief is. Maar word gek van alle krampen pijnlijke tepels! Dus maandag sowieso opnieuw naar de ha en wil ik een echo.
Het kan dus blijkbaar wel negatief testen en dan toch zwanger zijn...Ik zit nu op dag 32 en ik heb mijn eerste echte bloeding na het stoppen van de pil nog niet gehad...Nu kan het natuurlijk zijn dat ik nu ineens een lange cyclus heb..Vanmorgen voor de zekerheid getest omdat ik het gevoel had dat ik zwanger was...Maar hij was helaas negatief...Waarom ik dat dacht is omdat ik vele klachten had die je ook kunt hebben bij een zwangerschap..Alleen zag ik v.d week dat er ook een aantal symptomen van ontpillen overeenkomen met die van zwanger zijn..Dus das wel een beetje verwarrend vind ik...Maar goed, ik hoop dat ik nu snel ongesteld wordt zodat we weer verder kunnen met de volgende ronde
Het zijn bij mij blijkbaar de symptomen van het ontpillen geweest want ik ben vanmorgen dus ongesteld geworden. Ben echt blij dat het vanmorgen is gekomen want zo hoef ik er niet langer meer op te wachten en kunnen we straks weer er lekker tegenaan gaan in de volgende ronder...Nieuwe ronde nieuwe kansen
Nou, ik wil je geen valse hoop geven maar als ik zwanger ben (en dat ben ik 6x geweest) dan merk ik dat als eerste aan menstruatiepijn, maar geen menstruatie hebben, en zere (vooral aan de zijkant) opgezette borsten, blauwe aders op mijn borsten en steken in mijn tepels. Ik denk dus, dat ondanks je negatieve testen je toch misschien zwanger bent, met welke test test je?
Dames, Had al een nieuw onderwerp geopend! Heb zaterdag getest en deze was positief bedankt voor alle tips! x Nadja