Hoe ziet de slijmprop eruit en hoe groot is die? Ik zit nu op 39+1 weken en verloor vanochtend een klein knikkertje slijm, leek meer op gewone afscheiding, maar het was wel veel meer dan normaal.
Hallo Bij mij was het echt bloederig slijm. Net alsof je een lichte menstruatie hebt, alleen dan dikkere klodders slijm. Het kwam er bij mij in gedeeltes uit, best een hoop! Als het bij iedereen hetzelfde is, kan ik je alleen zeggen dat je het echt zal herkennen wanneer je het ziet. Ik verloor vanaf 18 uur mijn slijmprop en om 0.00 kreeg ik mijn 1e wee. Ben bevallen met 41 weken en 2 dagen. Hoop dat je wat kan hiermee en veel succes en geluk!
Bij mij is de prop zo groot al een Grote knikker.. met een paar draadjes bloed erdoor.. Dat was dan wel met 25,5 week.. en met 26.1 week werd ik opgenomen met 4cm ontsluiting..
Ik denk niet dat dat je slijmprop was hoor. Ik verlies constant van die propjes wit en gelig slijm. Volgens mij zit er bij de slijmprop toch bloed?
Ja bij je slijmprop zit bloed, en de een verliest het in een keer door echt een prop met bloed en de ander verliest het in gedeeltes. Maar hoe je het ook verliest geloof me, je herkent het. Het is als het ware zo taai slijm dat je het (misschien een vieze gedachte) er zo uit kan trekken als je het vasthebt. Ik verlies meestal gedeeltes na het plassen en als ik me dan afveeg blijft het hangen in het wc papier en trek ik zo een heel stuk slijm uit mn vagina. Ik noem het ook echt een voorgeboorte! Heb het ook in mn onderbroek gehad en dat is zo duidelijk dat je het meteen ziet.