Sinds twee dagen voel ik de baby bewegen in mijn buik, wat een heerlijk gevoel is dat toch. Ik wist het eerst niet goed te plaatsen (terwijl het toch de derde zwangerschap is) maar het is nu duidelijk de baby! Vanaf nu ga ik het natuurlijk alleen maar meer en beter voelen en vriend lief kan niet wachten tot ook hij ons wondertje kan voelen. Ik ben helemaal in de wolken!!!
Wat super fijn he?! Ik had nu ook (2e zwangerschap) dat ik hem rond de 15 weken duidelijk voelde. Nu pas voel ik me echt zwanger (ervoor gewoon belabberd, maar blij met de komst van de 2e... haha).
Oh echt? Ik ben nu 15 weken zwanger, 2e zwangerschap en ik dacht gister en vandaag volgens mij voel ik de baby...Ik dacht misschien is t nog wel te vroeg, ookal ligt placenta helemaal achter, maar t kan dus echt!?
Ben 13 weken en in ochtend als ik rustig aan het wakker worden ben voel ik plopjes, heb aan de VK gevraagd of het zou kunnen dat ik hem/haar al kon voelden zij antwoorde: ja dat kan zeker je bent slank en het is je 2e dus je weet hoe het voelt en vaak als je het al denkt is het ook zo. weet zeker dat het me darmen niet zijn dit voelt heel anders en zit veel lager zijn wel hele zachte plopjes. Maar het kan dus nog eerder wist ik ook niet. de 1e voelde ik met precies 20 weken placenta lag toen voor.
Heerlijk gevoel he! Ondanks dat het mijn 4de kindje is, voelde ik haar toch best laat. Bij 18 weken voelde ik zo af en toe een plopje. En vanaf 22 weken voel ik soms echt al een knie'tje of ellenboogje langskomen. Zo leuk.
Leuk!! Ik ook sinds precies 16+1. Wat bijzonder! Ons jongetje ligt helemaal voorop mijn buik, placenta achter. Ik kan echt soms echt ledematen voelen of "handje schudden". Billen aaien, rug kriebelen... Maak er 's avonds speciaal tijd voor, dat is dan echt een moeder-zoon momentje samen. Heerlijk!!!!!