vreemd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door margot, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi

Net als iedereen hier, ben ik onzeker wat ik voel en wat het zou kunnen zijn.
    Ik ben 13 mei ongi geworden met een redelijk regelmatige cyclus van 27-28 dagen dus rond de 26-27 eisprong. We hebben geklust...En dan zou ik 13-14 dagen later ongi moeten worden, dus rond nu.

Echter vorige week donderdag bruin bloedverlies met een tikkeltje rood. Toen nu nog wel bruin met wat rood maar niet als een ongi. En ik heb af en toe rechts schuin naast navel steken.

Ben ik nu ongi geweest of wat is het? Help...

Margot

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Tja.....als ik jou was zou ik een testje doen voor de zekerheid. Of je wacht even af aangezien je nu dan weer bijna ongi zou moeten worden. Het is niet met zekerheid te zeggen of het wel of geen ongi is geweest. Als je zwanger bent kan er wat 'oud' bloed worden afgestoten dus....

Neem aan dat je graag zwanger zou willen zijn of niet?

Maar de beste manier om je vraag te beantwoorden is een test doen.

Succes!

Liefs Vaam

3. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Kan miss een innesteling geweest zijn...maar er is maar 1 manier om daar achter te komen...TESTEN... Je kunt ook nog paar daagjes wachten natuurlijk...maar je zou zwanger kunnen zijn

4. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

het kan heel goed zijn dat het je innesteling is geweest ;) als ik jouw was zou ik er een testje tegen aan gooien,dan weet je zeker :thumup:

(laat je het wel even weten?)

5. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    3 antwoorden bijna tegelijkertijd! ;)

6. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hallo Jewel en cindybaby

bedankt voor jullie snelle antwoorden. We zijn bijna 10 maanden bezig. Dus het zou zeker welkom zijn.
    Ik ben eigenlijk toch bang dat het gewoon ongi zal zijn geweest. dsu dan moeten we maar weer wachten. Ik wacht nog even en dan maar met ovulatietesten kijken of er nog een ei komt...of eventueel een test doen.

margot

7. Niet meer actief

Als ik jou was zou ik er toch echt even een tesje tegenaan gooien..

8. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Gewoon testen meid, dan weet je het in ieder geval zeker en kun je weer verder. Nu vraag je jezelf telkens af: zou het? En daar wordt je ook niet gelukkiger van hor.

Liefs Vaam

9. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    hoi deborah en vaam,

ook jullie bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal na het werk op de terugweg naar huis maar een testje halen.
    Ik heb verder nergens last van...dus ....Maar dan weet je gelijk waar je aan toe ben.
    Jullie ook sterkte met alles...
    Margot

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

en? Ik lees even mij en ben benieuwd...

11. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ben ook benieuwd...

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

13. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Lieve dames

leuk dat jullie zo meeleven. Gisterenmiddag toch weer wat rood bloedverlies gekregen, niet veel maar toch. Dus heb ik besloten om niet te testen en dit als ongi te zien.

Ik heb nu ook wat buikpijn. Het oud bloedverlies zal dan toch de voorloper van de ongi geweest zijn. Maar niet getreurd, volgende ronde nieuwe kansen.

Bedankt

Margot

14. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Jammer meid....

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

herkenbaar..boehoe