Hoi, Ik ben 32 weken zwanger en ik moet soms 3/4 keer per dag naar wc (ontlasting) ik heb het aan de gynocoloog doorgegeven of dit normaal was. Hij heeft mij verkeert begrepen kreeg een recept voorgeschreven laxeermiddel, ik ga al 4 keer naar wc als ik de laxeermiddel ook ga innemen dan word het schandalig denk ik. Meiden is dit normaal heeft dit met de vroeg bevalling te maken ofzo, want ik moet echt laatste dagen vaker naar de wc. Meeste vrouwen krijgen last van verstopping maar bij mij is het anders om vind het niet normaal... Groetjes, ANGEL24
Ik had hetzelfde als jij en dacht ook: wie weet is dit een teken, maar in mijn geval niet. Het was tijdelijk en ik moest echt nog een paar weekjes wachten op de bevalling. Als je het niet vertrouwt, altijd de vk of gyn bellen!
Hoi, Ik heb geen last van verstopping of diaree, omdat ik heel vaak naar de wc moet gaan heb ik wel last van aambeien jammer genoeg hiervoor heb ik zalf gekregen. Ik krijg er ook flink kramp bij en later wanneer ik naar de wc ben geweest gaan de krampen ook weg. Ze zeggen dat de lichaam zich voorbereid en helemaal leeg maakt van binnen, maar we zullen afwachten... Groetjes, ANGEL24
had ik ook een tijdje, ik had het idee dat de kleine het aan het "lostrappelen" was, waardoor het allemaal goed op gang kwam Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik zou zeggen geniet er nog even van, bij mij is het inmiddels héél anders. Hat gaat nu soms zó moeizaam, bevallen is er denk ik niks bij haha!!!
ik schijt al weken meerdere malen per dag. vaak ook diaree. was niks ergs aan zei de dokter. grote voordeel dat er lekker veel vocht word afgevoerd waardoor je het minder vast houd. wel genoeg er bij drinken.