Haha, heb nu echt zo'n gevoel in mijn buik dat die ieder moment kan knappen, zo vol/gespannen. Nu ben ik ook niet erg groot en de vorige keer ook met 37 weken bevallen (36,5 vliezen gebroken) waarschijnlijk omdat onze dochter geen plaats meer had om te groeien. Nu ben ik gelukkig al over de 36 weken heen dus dat scheelt maar prettig voelt het niet. Echt of dat er echt geen ruimte meer is in de buik. De vk schat deze baby ook iets groter als mijn dochter dus dat kan verklaren waarom ik me nu al iets eerder zo vol voel.
Hoi, Ik heb het ook sinds 2 weken. Mijn huid is heel gespannen, het is niet fijn als ik aan mijn buik zit. Ik voel meer het kind dan mijn buik. Ik draag wel helemaal naar voren, net een ballon onder mijn kleding . De gyn. zei gisteren dat ze niet aanvoelde als een groot kind. We wachten af en veel smeren met olie
Hier idd ook behoorlijk naar voren dragend en voel idd ook meer het kind dan echt de buik. Verder harde buiken enzo die heb ik wel af en toe maar dat valt nog wel mee gelukkig.
Hier ook het gevoel dat mijn buik uit elkaar knapt zo strak en gespannen heel vervelend!!! Herken dit niet van mijn eerste zwangerschap ook erg veel harde buiken maar dat herken ik weer wel helaas!!