wie kan mijn vragen beantwoorden?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jaslynn, 12 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb sinds een paar dagen last van de volgende dingen:

- misselijkheid (bij vlagen, niet extreem of zo)
    - Wit/doorzichtige afscheiding
    - overmatige speekselvorming
    - vermoeidheid
    - steken aan de zijkant/lies
    - krampjes in onderbuik
    - lichte pijn in onderrug (dit is nieuw voor me)

Zou dit gewoon ontpillen zijn? Ik heb mijn nod pas over een week dus lijkt me zelf erg vroeg om symptomen te voelen..toch? En wat ik me ook afvraag..hoe zit dat nou met die afscheiding? Kan je daar ook last van hebben als je zwanger bent of is dat juist een teken dat je ongi wordt? Mijn vriend is er echt van overtuigd dat ik zwanger ben..hij zegt dat ie dat "voelt" (hoe bedoel je dat ie graag papa wil worden :) )..nou ik weet niet wat ik moet voelen, ik weet wel dat ik er zo ontzettend mee bezig ben, om naar van te worden ;) Ik hoor het wel..

groetjes Jaslynn

2. Niet meer actief

haha, mannen hebben het sneller in de gaten dan vrouwen. MAar meis, het kan allemaal.. Het is afwachten tot NOD en hopen dat je overtijd gaat!

3. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

en hij zegt dat ie altijd gelijk heeft wat voorgevoelens betreft(natuurlijk...en dat laten we ze ook graag geloven dan ;) )..maar van mij mag ie dit keer helemaal gelijk hebben! Maar idd, afwachten is het beste..jammer alleen dat dát nou juist zo moeilijk is..

groetjes jaslynn

4. HenA

HenA Lid

22 apr 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    Hoi

Om eerlijk te reageren mijn man wist al veel eerder dat ik zwanger was dan ikzelf..
    Omdat wij in juni een mk hebben gehad wist ik mijn cyclus niet echt en had de eerstvolgende aangehouden..
    We hebben die maand echt wel ons best ervoor gedaan en opeens zei hij dat ik echt wel zwanger was omdat mijn borsten veeeel groter geworden waren en veel steviger..
    Zo ging dat elke dag tot ik begon te twijfelen en hij maakte me helemaal gek..
    Ik moest nog een week voor mijn nod en ik dacht ik wil het nu weten want hij hoeft niet altijd gelijk te hebben...
    Toch een test gedaan en wat denk je... licht positief
    Een paar dagen erna nog maar eens getest en ja hoor wat duidelijker positief..
    Ik heb nu een man in huis die echt nu denkt altijd gelijk te hebben...hahaha
    Mijn man heeft wel degelijk inzicht en ook omdat hij mijn lichaam van een afstand bekijkt kon hij eerder veranderingen zien dan ik..
    Maar het is gewoon afwachten wat er verder met je gebeurd..
    Ik wil niet gelijk zeggen dat elke man nu gelijk heeft hoor..

5. Angel80

Angel80 Lid

21 mrt 2006
    44
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn man wist ook al veel eerder dan mij dat ik zwanger was... :(
    Tja... ik keek hem raar aan toen hij me vroeg doe eens een test!! Ik dacht je bent niet wijs. (ik was ook bang voor de teleurstelling). Maar toen ik overtijd was heb ik een test gedaan.... en inderdaad ik was zwanger!!
    Ik moet toch proberen meer naar mijn man te luisteren!! hihi... ik ben nogal koppig...

6. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Ik geef toe dat ik het erg prettig vind om te horen wanneer ie zegt dat ie er van overtuigd is hoor..maar idd, de angst voor de teleurstelling he, dat zorgt er ook voor dat ik met beide benen op de grond blijf, ik blijf maar steeds denken dat het pas de 1e ronde is en dat het misschien nog wel even duurt voordat het zover is..maar ja, stiekem blijf je hopen..of je nou wilt of niet ;)

Deel Deze Pagina