Wéér door me rug gegaan!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dreami3j, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Hoi mede zwangeren,

Zoals hier al staat ben ik vandaag WEER door me rug gegaan en dit is al de 3e keer in mijn zwangerschap. Ik trek het gewoon niet meer.
    Helaas is het nog te vroeg om hem te laten komen als ie al mee zou werken! Hij heeft het wel best daar binnen denk ik. Gisteravond had ik ook nog is overal pijnlijke steken door me hele lichaam heen, maar voornamelijk in mijn rug,borstkas en onderbuik wat naar me vagina trok.
    Dat bleek indalings weeen te zijn. Dus ik hoop nu zo dat ie niet meer te lang opzich laat wachten, want die rug is echt ondragelijk aan het worden.

Sorry ik moest het ff kwijt!

Groetjes Dreami3j

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Oh meid, ik snap dat je er helemaal zat van bent!
    Ik heb zelf al vanaf de 20ste week last van rugklachten en begin het nu ook wel een beetje beu te worden. Maar voor de baby is het beter om nog een aantal weken te blijven zitten.

Probeer rustig aan te doen, en misschien wil je man/vriend je een beetje verwennen. En hopelijk over niet al te lange tijd hou je een mooie baby in je armen!

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou begrijp dat je het zat bent meis. Doe je wel een beetje rustig aan!
    Ik wil je pret niet wegnemen maar indalingsweeen willen niet zeggen dat het opschiet he, kijk maar naar mij ik ben inmiddels overtijd en had ze met 36 ook... succes meis!

4. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Het is al zover dat ik niet op bed mag bevallen van mijn verloskundige... het word de baarkruk en als dat niet gaat moet het met een keizersnee! Echt een lekker vooruit zicht vind ik het niet.

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou inderdaad :( sterkte meis ik hoop dat je beebje snel komt **roshi duimt**

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoezo te vroeg? je bent 37 weken en 1 dag, hij mag dus gewoon al komen.

Ik had al indalingsweeen met 29 weken, dus dat zegt niets over wanneer ie komt!

7. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ja maar dan moet ie nog wel in couvuese omdat zijn longen waarschijnlijk niet rijp genoeg zijn. En heb nog geen echte weeen en ook zijn mijn vliezen nog niet gebroken. En de vlk laat het nu niet opwekken omdat ik het nie meer trek! Dus moet gewoon wachten met die pijn in me hele lichaam.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hoezo zijn de longen nog niet rijp? Vanaf 37 weken kan je normaal gesproken gewoon bevallen. Zelfs thuis.

9. Niet meer actief

Ik wou net zeggen... zn longetjes zijn dan gewoon rijp en je mag idd zelfs gewoon thuis bevallen alles..

10. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik moet maandag weer naar de verloskundige, mijn man zegt ook als je elke dag zo'n pijn hebt lijkt me ook niks, maar hij wilt wel even wachten tot we horen of ie goed genoeg is ingedaald etc!

Dat kan ik dan ook wel weer begrijpen,terwijl ik echt zoiets heb van laat hem maar gewoon komen.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Sommige baby's dalen helemaal niet in. Dus om daar nu op te wachten?

12. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Idd maar willen zeker zijn dat het wel goed is om het te laten komen eerder! Ik bedoel je wilt ook niet je kleine eraan kwijt raken omdat je het zelf nie meer trekt!

Deel Deze Pagina