Ik heb sinds week 30 af en toe kramp in mijn onderbruik. Net was het zelfs zo erg dat de tranen mij in de ogen sprongen. Het doet ontzettend zeer. Nu is de kramp na 1 a 2 minuten over, maar mijn rug blijft nazeuren alsof je ongesteld bent. Wat is dit? en moet ik hiervoor echt de gynaecoloog gelijk bellen?
vannacht werd ik wakker van de kramp tot 2x toe. Heb in totaal vannacht 5 krampen gevoeld. Er zit geen regelmaat in. Is het gek alsof het voelt dat er iets met mijn baarmoedermond aan het gebeuren is? Durf bijnan niet te vragen aan de gyn.
misschien nog iets raars hoor, maar ben zelf gaan voelen aan mijn baarmoedermond en die is zacht en ik voelde hem eerst niet omdat ie lijkt te verdwijnen in de rest van het zachte weefsel daar. Is dit verweking en wat zegt dit? Ik ben er wel mee bezig he?! Mijn gyn. heeft eigenlijk nooit echt tijd voor mij. Mijn partner gaat zo al mee om te kijken hoe ze doet. Ik voel me onrustig doordat ik daar niet echt aandacht krijg.
hoi, het is normaal dat het allemaal zacht aanvoelt maar dat zegt niets over het moment waarop je bevalt. Schrijf je vragen op en neem een lijstje mee. Probeer assertief te zijn en ga niet eerder weg dan dat je al je vragen gesteld hebt! Mirjam