Soms voel ik niet wat voor of achter is :')

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissDonna, 26 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik ben bij de laatste loodjes. Hij word steeds groter maar heeft veel vruchtwater en ruimte. Waardoor hij veel kan bewegen. Soms voel ik dan zo veel hard. Dat ik niet meer weer wat nog wat is haha.

Ik voel wel altijd heel goed als hij z'n benen strekt hahaha meer mensen last van?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ja heb ik ook! Dan lijken er op 2 plaatsen billen te zitten. Hihi hopelijk niet lang meer.

3. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik voel z'n hoofdje dan nog steeds laag liggen. Denk dat hij nu bijna vast ligt. Maar dat lichaam. Lijkt af en toe wel een slangen mens/baby haha

4. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Haha, hier hetzelfde! Knieen, billen, voeten... geen idee meer wat waar zit 😅

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Haha, hier nog nooit kunnen voelen wat wat is, het is zo een druktemaker en draaikont :D

En soms voel ik op zoveel plekken tegelijkertijd iets, dat ik me afvraag of hij niet een extra set handen en voeten heeft :D

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Haha ja dat herken ik ook, laatst ook in bed aan het voelen samen met mijn man... dachten we toch ook 2 kontjes te voelen :)
    Terwijl vooral mijn man daarvoor toch echt wel haar kontje kon voelen...

7. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Dat heb ik ook! Al kan ik concluderen welke zn echte billen zijn en wat zn knietjes doordat een uitstekend voetje linksonder hem dan verraad. En hij heeft een voorkeurshouding die ik onderhand herken van de echo's.
    Enne, benen strekken: poeh niet te missen dan wordt mn buik van links naar recht bijna uit elkaar getrokken;)
    Ik kan niet wachten tot 'ie eruit komt maar ik ga het wel missen dat geschuif en gedraai en dat je die lichaamsdeeltjes door je buik ziet bewegen, best bijzonder:)

8. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Keija ik moet eerlijk zeggen dat ik dat uit elkaar geduw niet zal gaan missen haha merk vooral na het avond eten en meneer languit gaat liggen ik dit niet zo fijn vind :')

9. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Dat roep ik ook de hele tijd;) (aangenaam is idd anders:D) maar toch denk ik dat ik het wel ga missen als er niks meer gebeurt in mn buik... Ben ook wel benieuwd trouwens of de kleine net zo beweeglijk gaat zijn buiten de buik als ie eenmaal geboren is!)

Deel Deze Pagina