Ik ben bij de laatste loodjes. Hij word steeds groter maar heeft veel vruchtwater en ruimte. Waardoor hij veel kan bewegen. Soms voel ik dan zo veel hard. Dat ik niet meer weer wat nog wat is haha. Ik voel wel altijd heel goed als hij z'n benen strekt hahaha meer mensen last van?
Ik voel z'n hoofdje dan nog steeds laag liggen. Denk dat hij nu bijna vast ligt. Maar dat lichaam. Lijkt af en toe wel een slangen mens/baby haha
Haha, hier nog nooit kunnen voelen wat wat is, het is zo een druktemaker en draaikont En soms voel ik op zoveel plekken tegelijkertijd iets, dat ik me afvraag of hij niet een extra set handen en voeten heeft
Haha ja dat herken ik ook, laatst ook in bed aan het voelen samen met mijn man... dachten we toch ook 2 kontjes te voelen Terwijl vooral mijn man daarvoor toch echt wel haar kontje kon voelen...
Dat heb ik ook! Al kan ik concluderen welke zn echte billen zijn en wat zn knietjes doordat een uitstekend voetje linksonder hem dan verraad. En hij heeft een voorkeurshouding die ik onderhand herken van de echo's. Enne, benen strekken: poeh niet te missen dan wordt mn buik van links naar recht bijna uit elkaar getrokken Ik kan niet wachten tot 'ie eruit komt maar ik ga het wel missen dat geschuif en gedraai en dat je die lichaamsdeeltjes door je buik ziet bewegen, best bijzonder
Keija ik moet eerlijk zeggen dat ik dat uit elkaar geduw niet zal gaan missen haha merk vooral na het avond eten en meneer languit gaat liggen ik dit niet zo fijn vind :')
Dat roep ik ook de hele tijd (aangenaam is idd anders) maar toch denk ik dat ik het wel ga missen als er niks meer gebeurt in mn buik... Ben ook wel benieuwd trouwens of de kleine net zo beweeglijk gaat zijn buiten de buik als ie eenmaal geboren is!)