Steken vanaf de dag dat mij ei is geweest

Discussion in 'Zwanger worden' started by xMamaDianax, Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo allemaal!

Heb sinds zaterdag zeurderige pijn in mijn buik net wat boven mijn lies...
    Volgens de ovu test moest ik me ei zaterdag/zondag kijgen...
    Maar tis nu dinsdag en heb nog steeds last van die pijn... het trekt trouwens door tot in mijn onderrug.
    Wat is dit?

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    hey xMamaDianax

ik had precies het zelfde als jou !
    heb op woensdag me ei gehad een paar dagen later ook van die zeurende pijn net boven me lies en een trekkent gevoel in me lage onderrug !
    haha maar ken je niet vertellen wat het nu is hihi..
    ik hoop voor ons dat het eitje bevrucht is !
    gister ook hele erge steken gehad en vandaag kei misselijk en duizelig moest net met lopen me vriend gewoon vast houden....

xxx gaby

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik dacht afgelopen woensdag mijn te hebben gehad. Maar sinds vandaag weer enorme buikpijn, steken in mijn lies. Kon moeilijk lopen vanmiddag en hoesten doet gewoon zeer! Is het dan toch NU pas mijn ei? Of vorige week wel mijn ei geweest en nu misschien innesteling?
    Mijn banner kloopt ook niet, want dit is de 1e ronde gelijk na het stoppen van de pil. Dus geen idee wat mijn cyclus is, geen idee hoe het voelt etc.. maar ben er wel onzeker van!

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Meiden, ik kan jullie de hand schudden..
    Heb dit ook! Al een paar dagen last van, alleen vandaag is het een stuk erger geworden dan de voorgaande dagen..
    Ik weet ook niet wat dit is.. Laten we hopen op iets moois natuurlijk!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ja inderdaad! Ik heb na mijn 'misschien' ei vorige week geen klachten gehad. Ja vorige week enorme rugpijn!
    Daarna over.
    Nu begon het dus vandaag weer... gisteravond eigenlijk. Heeeel raar... Misschien ontpillen?

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    ik weet zeker dat ik woensdag me ie heb gehad , een vette positieve ovulatie test!
    en s avonds heb ik hem voelen springen kon niet lachen en lopen van de pijn hihi...
    en ontpillen kan ik zit nu in me 5 de ronde en heb ook elke maand syptomen gehad !
    maar ben nu sins vandaag ook kei licht in me hoofd en was net kots misselijk tot kokhalzen toe !
    dit heb ik nog nooit eerder gehad !
    MAARJA WACHTEN DUURD LANG :(

7. Talulah

Talulah Bekend lid

Oct 15, 2007
    680
    0
    0
    Gut het werkt aanstekelijk! Waarschijnlijk heb ik 3 dagen geleden mij ei gehad, vanmiddag stond ik krom van de pijn aan mijn 'baarmoeder' Aangezien ik niet zeker weet of mijn ei geweest is kan het ook nog wel mijn eisprong geweest zijn :rolleyes:

8. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Hier weer eentje die nu nog last heeft van de naweeen van de eisprong....heb afgelopen zaterdag en maandag nog lekker geklust, hihi, dus wie weet ;)
    Echt misselijk ben ik niet, wel een erg opgeblazen gevoel, dat heb ik dus normaal nooit bij een eisprong..heel vaag!

9. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    jullie 'klachten'komen bekend voor hier..

hier ook last van steekjes en gerommel etc..

(geen posi ovutesten , wel een van de 12 donkerder dan de rest..dus dat zal ong mn ei wel geweest moeten zijn ... Let dus niet op mn banner!)

grtz kanjer

10. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ben dus niet de enige met deze klachten, heb sinds een aantal dagen deze klachten, vooral zwaar gevoel in mijn buik. :(

Maar ja, ontpillen he. :(

Toch een beetje hoop, we wachten rustig af

11. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb ook zoiets. Een of twee dagen voor mijn eisprong beginnen de steken. En het gaat eigenlijk door tot mijn ongesteldheid. Geen idee wat het is.

Share This Page