Gynaecoloog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel1984, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    hey iedereen,

ik moet morgen naar de Gynaecoloog... IK heb zo ooit eens gehoord dat je een aantal dagen voor je op bezoek geen seks meer mag hebben omdat dat het resultaat van het onderzoek zou kunnen beinvloeden... Is dit een fabeltje of is dit effectief zo?

Groetjes

angel

2. Niet meer actief

Ligt eraan wat voor onderzoek je krijgt..

En ga je voor het eerst?
    Dan krijg je info, hij/zij gaat je vragen stellen, inwendige echo waarschijnlijk, uitstrijkje en data prikken voor bloedtesten en echo's en je man/vriend krijgt een datum wanneer hij zijn zwemmers moet brengen voor onderzoek.
    Misschien word er ook gevraagd naar je templijstje als je tempt, maar niet iedere gyn heeft daar iets mee...

Wanneer je twijfeld, altijd ff bellen ;) maar als je echt niet mag vrijen, dan vertellen ze je dat wel duidelijk meid!

Suc6!

3. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Als het je eerste bezoek is maakt het niets uit .
    Op het moment dat het wel uitmaakt zal hij/zij je dat van te voren vertellen .

Bij het eerste bezoek gaat er gevraagd worden of je al getempt hebt of verteld dat je dat moet gaan doen gedurende ongeveer 2 maanden .
    Daarna krijg je meteen een inwendige echo als je pech hebt .
    Verder word er aan je mannetje gevraagd of hij ook even een donatie wil gaan doen ;)
    Dit hoeft niet meteen , maar kan later gebeuren ( dus in de beslotenheid van je eigen huis doneren en dan binnen een bepaalde tijd naar het zh brengen ) .
    Ow ja , en je krijgt natuurlijk een hele waslijst aan vragen over of je bv medicijnen gebruikt en of er erfelijke ziektes in de fam zitten .

Groetjes Joyce

4. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    Het is de 2e keer dat ik ga, maar de vorige keer was gewoon een onderzoek of dat alles inorde was. Nu ben ik al 8 maanden gestopt met de pil en ik wil zo wel is laten testen of alles wel ok is enzo. Men ventje gaat ook mee... Zou het dan echt kunnen dat die direct zijn zwemmertjes moet leveren?

groetjes

angel

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Yep , wij hadden dat zelfs de eerste afspraak al ;)

Groetjes Joyce

6. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    oei en ik lees net ergens op het internet dat je dan 3-5 dagen geen seks moogt hebben als hij zijn zwemmertjes moet afgeven... Gaat bij ons dus niet, want de laatste keer was gisteren...

7. Niet meer actief

AL 8 maand bezig? Alles onder 1 jaar is normaal toch? Of word ik nu gek haha ;)

8. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    mja, maar ik heb al een aantal problemen gekent oa een baarmoederontsteking enzo en hij heeft in het verleden een zware operatie gehad... Daarmee...

9. Niet meer actief

oh zo..nee idd dan mag je altijd eerder komen ;)

10. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    mja geen seks dus vanavond, en ik wou net men ventje gaan verleiden :oops: ;)

11. Niet meer actief

ah gos.............haha

12. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    mja, als ik in mijn vruchtbare periodes ben, dan ziet hij af ze lol ;)

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Je mag best sex hebben hoor. Je hebt natuurlijk wel kans op een inwendige echo...en dan kan je gyn natuurlijk nog wel wat aantreffen...

De zwemmers hoeven meestal niet direkt gedoneerd te worden. Je krijgt potje en formulier mee en kunt het dan gewoon zsm inleveren. Volgende week of zo...
    Suc6 morgen!

14. Niet meer actief

das waar ;)

15. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Hij hoeft dat niet meteen daar af te geven hoor ;)
    Dat kan op een nader te bepalen tijdstip .
    En verder is 5 dagen wat overdreven denk ik .
    Mijn mannetje mocht 3 dagen niet ;)

Groetjes Joyce

Deel Deze Pagina