Heeft iemand er wel eens van gehoord dat een robijn gedargen kan worden bij een dreigende miskraam? Niet dat daar bij mij nu sprake van ie, maar ik heb inmiddels twee miskramen gehad. Meer het gevoel... Ik ben benieuwd naar jullie mening cq ervaringen. Liefs, Cleo
Hoi Cleo, Heel eerlijk gezegt? Een miskraam heeft altijd een oorzaak. Het vruchtje is niet goed, niet goed genesteld. Ik denk niet dat een Robijn die oorzaak kan veranderen dus zal het een miskraam ook niet tegen houden. Dit is wel heel rationeel gedacht van mij, maar volgens mij wel een kern van waarheid.
het klinkt idd hard... maar het is wel zo... is het een natuurlijke miskraam, dan betekent het gewoon dat het vruchtje niet klaar was voor de wereld... want als het gered zou kunnen worden op een of andere manier was het nooit sterk genoeg... en echte goede vrucht hecht zich goed in de baarmoeder en is sterk... ik heb zelfs bij 5 weken een scooterongeluk gekregen... kon een week niet lopen enz... maar me kindje was gelukkig erg sterk (toen wist ik btw niet dat ik zwanger was) dat bleek later natuurlijk zijn er ook redenen over een miskraam en dan is dit niet ter sprake...
of het helpt weet ik niet, maar het kan vast geen kwaad. ik heb ooit een amethist gehad tegen hoofdpijn, vond het grote onzin, maar het werkte wel. je kan gewoon voor jezelf toch een robijn dragen? groetjes, lidwina
De werking van robijn is: Werkt versterkend op het bloed en is tegen bloedziekten zoals bijv. leukemie. Werkt verder bij vermoeidheid, hoge koortsen, buikkramp, suikerziekte, syndroom van Down, melancholie en voorkomt miskramen. Werkzaam op alle velden van bestaan en energie, versterkt de intuïtie, ontwikkelt het hoger denken en geeft moed. Natuurlijk als het vruchtje zich niet goed ontwikkeld is het onvermijdelijk dat er een miskraam volgt. Misschien helpt het bij het goed ontwikkelen, zoals de maansteen goed is voor de vruchtbaarheid? Cleo
Ik geloof er ergens ook wel in. En zoals Guppienl al zegt, je kan er altijd voor jezelf een dragen. Kwaad zal het zeker niet kunnen en misschien krijg jij er wel een prettiger en rustiger gevoel bij. Doen dus als jij je er beter bij voelt