Ik hoop dat julli mij kunnen helpen. Het is misschien een vies praatje, maar ik zit hier zo mee. Ik ben vandaag 6 weken zwanger en ik lees overal dat je minder gaat poepen in de eerste weken van je zwangersschap. Maar bij mij is dat juist anderssom. Ik moet gewoon 2 a 3 keer per dag. Het is reukloos en het blijft drijven Wie kan mij een verlossend antwoord geven. Alvast bedankt!
Hoi Fran, Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken hoor... je kunt wanneer je zwanger bent sneller verstoppen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Net zoals dat de ene vrouw heel misselijk wordt en de andere juist lekker er op los eet... Enne... beter zo dan niet kunnen, toch? Geniet van je zwangerschap!
heb er ook last van, je stofwisseling veranderd gewoon, dat is ook wat de verloskundige tegen mij zei. zolang je er maar geen erge buikpijn bij hebt en genoeg water drinkt en normaal eet is het prima (je kan het natuurlijk altijd even aan jouw eigen verloskundige vragen). Succes!
Ik was juist aan de diaree... ...en mijn meisje zit er nog steeds vol met leven in hoor! (nu 40 weken en 2 dagen) ... elke zwangerschap is anders, er zijn dingen die veel voorkomen en dingen die minder voorkomen. Dus komt allemaal goed meis!