Ongesteld, maar toch mijn vraagtekens

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sjanienu1, Nov 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dames ik zit met het volgende:

Ik zou a.s dinsdag ongesteld moeten worden, maar helaas heeft het zich vandaag al aangekondigd. Ik heb een cyclus van 32 dagen als ik afgelopen maand niet meetel.
    Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger ben, aangezien ik mij deze maand (na de eisprong) anders voel als normaal. Heb last van allerlei kwaaltjes; Ontzettend moe, vaak plaasen, pijnlijke en gevoelige borsten, raar gevoel in mijn buik met steken...enz. Dit heb ik normaal nooit als ik ongi moet worden. Nooit ergens last van!
    Dus ik heb mijn twijfels of ik wel echt 'ongesteld' ben geworden want het is ook lang niet zo hefig als normaal. Ik voel me nog steeds anders dan anders. Zou dit wat anders kunnen zijn? Je hoort ook wel eens over een bloeding van de baarmoederwand o.i.d.
    Heb me er elke maand nog bij neer kunnen leggen als ik ongi werd maar dit keer heb ik er een vreemd gevoel bij... :(
    Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en tóch nog zwanger waren?

Liefs Jeanine

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi als je écht zwanger bent dan heb je denk ik ook een posi zwtest. Maar ik denk dat je gewoon ongi bent..Helaas. Ik heb nu nog niet eens last van vaak plassen ofzo en heel veel moe zijn is meestal niet zo vroeg (voor zover ik weet!).
    Miss voel je deze dingen omdat je het heel graag wilt? En anders zou ik even langs je ha gaan maandag als je het niet vertrouwd.
    Suc6 liefsss

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik herken het gevoel wel een beetje.
    Ik heb ook dingen die ik niet ken van mijn vorige ongi.
    Normaal heb ik 2 dagen hevige buikpijn en nu ook niet.
    Loopt ook niet zo snel als normaal leeg maar ja het is wel helder rood.
    Ach misschien een testje doen voor de zekerheid.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien is het wel een innestelling !

Ik zou er een testje aan wagen !

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    jawel hoor, het plassen onder invloed van de hormonen. Het is nog niet zo vaak als op het einde van de zwangerschap, maar wel vaker en moe zijn komt juist voor in de 1e 12 weken en kan daarna afzwakken.

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ach ik denk gewoon dat ik echt ongi ben geworden hoor. Het is vandaag ook veel meer als gister en mijn buikpijn is weg. Gewoon hetzelfde weer als een normale ongi. Nergens last van meer dus.
    Magoed ik twijfelde gister wel, omdat ik overal last van had enzo.
    Je hoort het vaak genoeg dat meiden ongi worden en tóch nog positief testen.
    Op naar de volgende ronde...

7. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    hallo

ik ben ook ingi geworden ben er vandaag vanaf en nog steeds heb ik last van misselijkheid en last van me rug en buik kan het zijn dat ik toch zwanger ben heb ook overal last van

Share This Page