Hallo, Ik werd vanochtend wakker met erge buikkrampen, Dus ik dacht Shit nee een miskraam..! Ben naar de wc toe gerent, geen bloed of wat dan ook.. Had ik gewoon diarree.. Maar toen werd ik duizelig ( door de pijn) En even later werd ik wakker op de wc..Was ik achterover gevallen had het prullenbakje omgeschopt..Me hond blafte boven (had ik gehoord toen ik weer wakker werd.) Dus ik ben gewoon van de wereld geweest.. Mijn vraag ik is: dat ik ben flauwgevallen kan toch geen kwaad voor de kleine? Liefs..
kwaad zal het niet kunne de kleine zit nog achter je schaambot dus veilig verstopt. Zou als ik jou was wel even in de gaten houden of je vaker last heb van duizeligheid en anders even je bloeddruk laten meten.
Ja, ik heb dit niet vaak..gelukkig.. De 19de heb ik een intake met de VK..Dus dan zal die mijn bloeddruk wel gaan meten.. Ben bang dat ik een te lage bloeddruk heb.. Altijd al last van gehad..
ik heb vrijdag precies hetzelfde gehad, ook weggevallen en de VK dacht dat het bij mij begonnen was.. Mogelijk is je lichaam zo in werking dat dit even de druppel was, misschien ben je wat gespannen? Bij twijfel gewoon even bellen, sterkte!
Jeetje dat is schrikken! Voor je kleintje kan het vast geen kwaad, maar het lijkt me voor jou nogal ongemakkelijk als je het idee hebt dat het elk moment weer kan gebeuren. Als ik jou was, zou ik vast de vk bellen. Dan kan ze vast kijken hoe het gekomen is en je misschien wat tips geven hoe je het kunt verminderen.
Nou ik ben niet gespannen! Ik denk dat het gewoon door de pijn kwam.. omdat ik erge krampen in mijn darmen had.. Dus dat ik van de pijn even van de wereld ben geweest.. Ik moet gewoon veel blijven drinken..(drink erg weinig..)
Ik viel in het begin ook wel eens flauw van de darmkrampen. Flauwvallen is niet slecht voor de beeb. Gelukkig maar, want ik doe het heel vaak.. De reden weten ze bij mij niet.
jeetje meid,,voor hetzelfde geld val je van de trap...pfffffffffffff mijn bloedruk is ook veel te laag, tipje : leg altijd iets zouts naast je vast zit/slaap plek...als jeje niet god voelt kan je wat eten! probeer als je duizelig bent even te blijven zitten,,,ik hou mn hart altijd vast,, succes