doptone

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mouschy, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,
    heeft een van jullie misschien een doptone gehuurt of geleent? en wat zijn jullie ervaringen? ik heb op een andere site gelezen dat het niet te vaak mag omdat het toch niet zo goed is voor de baby.
     
  2. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik heb m gehuurd toen ik 11 weken was en weer teruggestuurd toen ik ongeveer 16 weken was, omdat ik de baby toen al voelde schoppen. Ik moet zeggen dat t een grote geruststelling is geweest om m in huis te hebben... En teveel is nooit goed toch? Dus geen 10 keer per dag een half uur zitten luisteren ;) De meningen zijn ook verdeeld trouwens over of het goed is of niet, de ene vk zegt dat je het niet moet doen, de andere ziet er geen kwaad in.
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb 'm ook gehad rond de 15 weken zwangerschap.
    Omdat ik daarvoor een keer een miskraam heb gehad wou ik
    gewoon zekerheid. Toen ik mijn kindje voelde schoppen heb ik 'm ook terug gestuurd.
    Het is onwijs leuk hoor om te hebben en inderdaad je moet niet tig keer per dag een half uur gaan zitten luisteren.
    Ik deed het vaak 1 keer per dag ff een minuut of 5 ongeveer.

    Je kan er 1 huren bij
    http://www.bellytalk.nl/shop/default.asp

    Echt een aanrader!!
     
  4. Wennie

    Wennie Lid

    12 okt 2005
    18
    0
    0
    Hallo meiden,

    Ik zit er zelf ook aan het denken om zo'n ding aan te schaffen, maar ik hoor jullie over huren.

    Waar en hoe doe je dat dan?

    Groetjes,

    Wendy
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Zoals ik al eerder had beschreven..
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Je kan hem ook kopen bij de baby waltz en andere zaken.
    Gemiddeld zo'n 35 euro.
    Kan je je toch afvragen of je er niet een wilt kopen, is waarschijnlijk goedkoper dan eentje huren.

    Groetjes
     
  7. Niet meer actief

    Ik denk zelf ook dat gewoon 1 kopen goedkoper is als huren je bent per maand zo'n 29 euro kwijt voor huur. En als je hem koopt kan je de hele zwangerschap luisteren. hihihi
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja dat lijkt me ook en dan kan je het ook nog voor een volgende gebruiken! dat is misschien ook wel een optie voor mij dan. Ik dacht dat die dingen veel duurder waren! ;)
     
  9. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Alleen zijn de dingen die je koopt meestal pas echt bruikbaar vanaf de tweede helft vd zwangerschap, en het beste vanaf het derde trimester... dus eerst ff navragen voor je hem koopt
     
  10. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Lijkt me wel leuk zon doptone. Als alles goed gaat, ga ik er denk een kopen. Jenny
     
  11. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb nu een thuis van belly talk en dan is toch wel een hele goeie.. ik luister elke dag minuutje ff ofzo.. ff weten dat alles goed is.. Nu voel ik de baby ook dus aan het einde van de maand stuur ik hem terug een super ervaring.. mijn vk zegt wel dat je het niet te vaak moet doen.. maar alles waar te voor staat is niet goed in zwangerschap...denk ik dan maar..succes allemaal
     

Deel Deze Pagina