Hallo, Ik heb even een vraagje. Ben nu 20 weken zwanger en ben echt enorm moe. Kan wel staand slapen bij wijze van. Is niet leuk, want daardoor ben ik ook heel prikkelbaar. Ik heb mijn hb laten prikken, die was oke 7,8. En urine laten controleren, was ook schoon. Ik werk 14 uur en heb 1 dochter van 4 thuis, heb dus niet de indruk dat ik het superdruk heb ofzo... Hebben jullie enig idee waar dat van kan komen? Of zou ik toch een stapje terug moeten doen? Groetjes Francis
HOi Francis, Wat vervelend zeg! gebruik je de zwangerschaps vitamine nog? wel aan te raden,kan je toch een xtra boost geven ookal is je Hb goed. Wat je ook zou kunnen doen is je schildklierfuncties laten bepalen via je huisarts.Dat zou de moeheid kunnen verklaren. Is dit niet het geval dan ben ik bang dat het bij je hoort en is het verstandig er maar aan toe te geven. Ga lekker een uurtje slapen smiddags en doe een stapje terug. Imke
Hoi! Ik gebruik mijn vitamine nog. Maar de schildklier is idd een goede tip! Zal het eens navragen, bedankt!