Ik heb al sinds gister een rommelige buik en constant een zeurende pijn onderin m'n buik... nou roepen mensen dat dit een innesteling kan zijn (zou qua dagen wel aardig kloppen) Maar ik lees overal dat dit gepaart gaat met innestellingsbloed? Ik heb juist meer doorzichtig slijm.... dus... mensen die dit herkennen?
Zou het niet je eisprong kunnen zijn? Dat je ietsje later bent dan anders... En innestelingsbloed ziet niet iedereen, dus dat hoeft er niet perse bij te horen..
Als het rekbaar eiwit-achtig slijm is, kan het je ei zijn. Ik had veel witverlies rond de innesteling (echt klodders, en nu ik wat verder ben ook, lekker verhaal he ). Nooit bloed gezien, en dat hoop ik zo te houden
ik denk ook je eisprong. ook al zit je op dag 19, kan heel goed en wat je beschrijft past er precies bij.
hmmmm, dat wil mij eigenlijk niet aan, ben altijd superprecies met mijn cyclus altijd 28 dagen... plus dat ik zaterdag ontzettende steken aan mijn linkeronderbuik gehad heb en dat dus volgens mij mijn ei was...
mijn ha heeft me juist verteld dat die steekjes de groei van follikels is, dus dat voel je juist voor je ei. bovendien kan je best je ei zo laat hebben in een cyclus van 28 dagen, had ik ook een aantal keer. ik zou voor de zekerheid toch gaan klussen, beter een keer teveel dan te weinig
Dat je cyclus precies 28/29 dagen is maakt niet dat je je eisprong per se 14 dagen daarvoor hebt. Je zou een kortere luteale fase kunnen hebben, van ongeveer 10 dagen als je nu op dag 29 of 30 ongesteld zou worden. Waarom doe je geen ovulatietestje? Dan weet je het zeker. Mijn eiwitslijm-gebeuren ging trouwens dagen vooraf aan mijn ei, maar dat was al vanaf dag 13 op een cyclus van rond de 30 dagen.
Klinkt echt als je ei, had ik vorige maand ook maar dacht ook dat dat niet kon omdat ik gewend was regelmatig te zijn, toen werd ik een week te laat ongi..
hmmmm, zou ik dan niet gister al geklust moeten hebben voor de zekerheid zodra ik thuis ben vriendlief toch maar ff naar boven sleuren
Juist goed, juist met dat slijm gaan klussen, het helpt de zaadcellen te overleven tot je ei springt. Je ei is later dan dat slijm, bij mij iig wel. Maar ik had dat slijm maar 2 dagen.
bloed hoeft niet perse bij een innesteling hoor! ik denk eerder dat je je ei hebt... als je doorzichtig slijm hebt, lijkt het meer op eipijn, dan op innesteling... ik zou nog even klussen als ik jou was...
hmmm, ik weet et ff nie meer... kun je 3 dagen lang zeurende pijn in je onderbuik/schaamstreek hebben hiervan? Ik heb dat anders namelijk echt nooit.... i am confused (en helaas ook een zeer ongeduldig persoon) hahaha, ik ga volgende maand echt ovutesten haha, wat een onzekerheid zo!! En om me heen hoor ik maar meiden " oeps, ik ben per ongeluk zwanger" worden.... die moeten dan wel ontzettend toevallig op het goede momen onveilig klussen!!