Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad! En blijk dus nu 6 wkn & 5 dgn zwanger! wat volgens onze eigen berekening wel ongeveer kan kloppen! Nu het idee een beetje tot ons is doorgedronken vinden we het wel leuk maar er zit maar 9 maanden tussen Juliën( morgen 2 mnd) en deze kleine, wat we wel een beetje jammer vinden! Nu maar hopen dat alles goed gaat he Was trouwens wel leuk om weer een vruchtzakje te zien! Groetjes Annemarie mv Janelle (12-12-2004) & Juliën (26-07-2006)
Hoi Annemarie, wat fijn dat je echo goed was, het zal allemaal nog wel even wennen zijn dat er straks een heel klein leeftijdsverschil tussen Julien en de baby zal zitten, maar aan de andere kant heeft dat straks ook weer zn charmes, kunnen ze straks leuk met elkaar spelen en optrekken. Hoe voel je je eigenlijk? Je lichaam is natuurlijk nog niet helemaal hersteld van je vorige zw. schap, merk je dat ook? Heb je al last van zw. schaps kwaaltjes?
Gefelciteerd! Wel leuk, zo vlak achter mekaar, maar lijkt me persoonlijk ook wel raar hoor! Net van je zwangerschap af en het begint meteen weer van voor af aan! Maar wel hartstikke leuk hoor! Gr. Miranda
een dubbel gevoel zeker!blij dat het weer een nieuw wonder is maar het had nog wel even mogen wachten.totaal onverwachts toch weer zwanger!misschien heb je er straks wel heel veel plezier van dat het zo dicht opelkaar zit! hoe hebben ze de echo bij jou gedaan?inwendig?ik mag 12september en dan ben ik 7weken zwanger namelijk en ben wel benieuwd hoe zo'n echo ik krijg
henriet ik heb ook met 7weken een echo gehad, eerst probeerden ze op mijn buik maar daar konden ze hem nog niet vinden toen hebben ze het inwendig gedaan, dat valt ook wel mee hoor het is niet zon lekker gevoel maar ja als je dan de echo ziet ben je dat al helemaal weer vergeten
met mijn miskraam kreeg ik ook een inwendige echo en ik hou niet zo daarvan maar goed dat moet je er maar voor over hebben he.inderdaad ik denk als je ziet dat alles goed zit dat je dat wel weer vergeet!