steken in mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leeuwen77, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi iedereen,

Ik heb gisteren lekker de boodschapjes gedaan en ging toen ff stoer de tas wel in de auto tillen. Sindsdien heb ik af en toe verschrikkelijke steken in mijn buik. Maar hopen dat het snel weer overgaat. Ook heb ik een lekkere verkoudheid er bovenop gehad en voel me dus lekker beroerd. Het enige voordeel is dat ik nu niet misselijk ben. Kan n.l. niets ruiken, dus dat is wel fijn. Maar ja, honger heb ik nog steeds niet!

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Vervelend die steken maar het schijnt er wel bij te horen. Groei, groei, groei wie weet krijg je nu wel snel een mooi buikje ;) .
    Hopelijk voel je je verder snel weer beter!

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    en dat zijn nou juist de dingen die je nu ff niet stoer moet gaan doen haha
    wees een beetje voorzichtig meid ze zeggen dat zwaar tillen niet zo goed is!
    nu komen die steken denk ik van het groeien van je baarmoeder

ik zelf deed ook gewoon alles tillen behalve de zware dingen natuurlijk :)
    maar ik ben nu 25 weken en heb verschikkelijk last van harde buiken gehad!
    en mag daardoor van de vk ABSOLUUT niet meer tillen :(
    en geloof me er is nix lastiger dan dat! haha
    maar ja heb het er graag voor over!

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, Ik weet het, Stoere dingen moet je laten! Maar ja, je weet hoe het gaat! Hopelijk komt dat buikje inderdaad snel. En gaat die rot misselijkheid ook maar eens weg. Kan ik eindelijk wat aankomen i.p.v. afvallen. En gipsy, hopelijk gaan die harde buiken voor je snel weg. Lijkt me dat vervelend.

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    stoere dingen aan manne n over latenhahahahaha

inderdaad erg vervelend ik moet gewoon heel rustig aan doen want te vaak een harde buik is niet zo goed dus ik doe gewoon heel rustig aan

die misselijk heid was bij mij na de drie maanden gelukkig weg en toen kree gik mijn buikje ook haha

merkte het met koken je staat heel snel met je buik tegen het aanrecht aan haha

Deel Deze Pagina