de eerste tekens! of toch niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by miffy11, Jan 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hoi dames,

heb al een tijdje last van vochtverlies, en gisterenochtend rook het wel erg zoet vergeleken met de laatste weken. maar als ik op mijn hand blaas gebeurt er weer niks.
    ook onder de douche ben ik denk ik mijn slijmprop verloren, maar weet het niet zeker omdat die weer snel verdween in het doucheputje voordat ik doorhad wat het zou kunnen zijn.
    beeb is ook echt extreem rustig de laatste dagen.

wat denken jullie? zou het kunnen dat het dan toch begint? of wil ik het nu zo graag dat ik me dingen ga verbeelden?

2. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik lees even mee;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

mm nou die kan je verliezen maar groeit ook weer aan...
    Ik verloor deze een week voor mijn bevalling maar was dan wel 39 weken zwanger..
    Maar eerste dacht je vruchtwate te verliezen en daarna e slijmprop? Als jij vruchtwater verliest en je op je hand blaast moet er ook vruchtwater uit je vagina komen....

Maar als je het niet vertrouwt even vk bellen...

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik als leek heb dan even een vraag..

Waarom zou je willen dat t nu al begint?! op je banner staat 35 weken zwanger en je wilt t toch minimaal tot de 37 weken dragen neem ik aan? :(

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je denkt vruchtwater te verliezen moet je een kraamverbandje in doen, en die 3 uurtjes later even checken. zit er niets in dan was het geen vruchtwater. kraamverband absorbeert minder snel dan een inlegkruisje, vandaar. (ik had hetzelfde met 35 weken, dit was het advies dat ik kreeg. het bleek geen vruchtwater te zijn.)

overigens willen ze graag dat je pas ná 37 weken bevalt, met 37 weken mag wel maar liever nog niet. en zover ben je nog niet eens, dus ik zou nog niet te graag willen ;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

hoe is het nu dan?

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

had er inderdaad even bij moeten vermelden dat het uberhaupt nog een wonder is dat de baby nog binnen zit, mijn oudste is geboren met 33 wk, en sta al vanaf het begin onder strenge controle omdat niemand had verwacht dat ik 30 weken zou halen. ben dus heel blij dat ik nu 36 heb gehaald, en hoop het nog minimaal een week langer te redden.

probleem is alleen dat ik vanaf week 22 continu hele dagen in het ziekenhuis zit en een opname met oud en nieuw, omdat het steeds begint, maar dan toch niet. heb al flinke weeen gehad, heb ontsluiting, bmhals is extreem korter geworden en iedere keer dat het lijkt beter te gaan komt er weer iets bij.
    vorige week verlost van mijn bedrust, kreeg ik de dag erna te horen dat ik weer niet mag lopen vanwege een geblokkeerd si gewricht.
    mijn leven bestaat nu al ruim 2 maanden tussen ziekenhuis en fysio en bedrust.

word nu gewoon erg frustrerend, iedere keer als ik naar het ziekenhuis ga, met vluchtkoffer en al, het idee dat het kan gebeuren, ga ik uiteindelijk weer met lege armen (en een dikke buik) naar buiten.

maar of het nou was begonnen zaterdag of niet, het is -verassend genoeg- weer gestopt..
    geen vruchtwater meer, en ook nog geen baby.

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    dat maakt t wel even een ander verhaal ja!

Sterkte toegewenst de komende tijd en ik hoop ergens dat t lekker tot minimaal de 37 weken blijft zitten maar aan de andere kant voor jou dat t niet te lang meer duurt en je snel van de ellende af bent en kan genieten! :)

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier nog een weekje en dan zit ik op de 37 weken... maar kleine uk mag van mij mooi tot een weekje of 39/40 blijven zitten hoor. Mama is er nog niet klaar voor en kan ze mooi nog even groeien.

Share This Page