Even een vraagje aan jullie allemaal....? Ik heb met 13 weken een echo gehad i.v.m de nekplooimeting.Dit alles was goed gelukkig.Maar ik heb toch even een mooi beeld gehad van bovenaf van ons kleine wonder.Nu heb ik al 2 boys waar ik van allebeide het geslacht heb gezien van onderaf wat heel duidelijk was bij 18 weken.Nu bij onze derde kon ik dus heel mooi het hoofdje de armpjes met vuistjes en de opgetrokken beentjes zien en ja daar tussenin dus 2 witte streepjes met daartussen een wit stipje....de vraag dus wat zou dit nou kunnen zijn : Groetjes
Hio hoi Volgens mij zegt het nog helemaal niks ik heb het nagevraagd met de echo die we vorige week donderdag hadden en ze zei dat het nog te veel op elkaar leek. Ze heeft het ook laten zien en je zag ook 2 streepjes met een stipje erin dus volgens mij nog niet.
13 wkn is volgens mij idd nog te vroeg, ik lees iig overal dat dan de geslachtsorganen nog teveel op elkaar lijken. Nog even afwachten dus Spannend he, ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht, hopelijk willen ze er bij de 20 wkn echo naar kijken.
...het begint bij een jongen zowel als bij een meisje hetzelfde dat weet ik, alleen vormt dit zich bij 10 weken al in de balletjes met piemeltje of schaamlipjes met clitoris zover ik heb gelezen.En ik heb het dit keer dan ook alleen van bovenaf gezien en niet van onderen, ik was even benieuwd of iemand dit wel heeft gezien op een eigen echo/foto?
Bij mijn echo van 13 weken kon de gynaecoloog nog niet zien wat het ging worden. Over 2 weken weer een echo en dan zullen we het mischien weten(hoop ik)